Ervaren student International Business & Management Studies per direct beschikbaar voor een uitdagende afstudeeropdracht!

Stefan

Stefan kan aan de slag met verschillende vraagstukken binnen uw organisatie. Denk bijvoorbeeld aan het schrijven van een export-/importplan of een online marketingplan. In verband met zijn studie is een internationale inslag van belang. naast zijn studie

Dit is Stefan

Maak kennis met Stefan een gedreven student IBMS die op zoek is naar een uitdagend project om zijn studie af te ronden. Stefan is door zijn achtergrond (een Duitse moeder en een vader afkomstig uit Zuid-Afrika) altijd internationaal georiënteerd geweest. Dat in combinatie met zijn affiniteit met business en ondernemerschap maakte dat de keuze voor de studie IBMS snel gemaakt was.

Door zijn internationale opvoeding en geruime ervaring in het buitenland spreekt Stefan naast Nederlands vloeiend Engels en Duits.

Naast zijn studie vindt Stefan het belangrijk zichzelf te blijven ontwikkelen. Dit doet hij bijvoorbeeld door deel te nemen aan het Student Buddy Program waar hij internationale studenten begeleidt en wegwijs maakt in Nederland. Daarnaast handelt hij in Cryptocurrencies en Forex.

Zijn derdejaarsstage liep Stefan bij Potential Asia waar hij de online marketing een flinke boost heeft gegeven. Andere buitenland ervaring deed hij op in China waar hij een semester studeerde. Ook heeft hij een summer course gevolgd aan de University of California.

Dit kan Stefan voor je doen

- SEO en SEA optimalisaties
- Uitvoeren van een marktonderzoek
- Een exportplan opstellen
- Het verbeteren van bedrijfsprocessen

Waarom je deze kandidaat in je team wil hebben

In zijn stage Potential Asia bij deze stage heeft Stefan gewerkt aan affiliate marketing websites. De strategie van Potential Asia draaide voornamelijk om link building en SEO en hier heeft Stefan veel ervaring in opgedaan. In de eerste weken was Stefan bezig met outreach, en SEO teksten /infographics maken. Al snel kreeg Stefan de verantwoordelijkheid voor het beheer van twee kortingscode websites en stuurde hij met zijn onderzoeksopdracht een project aan om de ranking in Google te beïnvloeden door optimalisaties in onpage SEO. Door dit project zijn met nieuwe metatitles en beschrijvingen meerdere paginas van plaats 3 naar 1 geschoven. Ook heeft Stefan veel bijgedragen aan de procesoptimalisatie in outreach en rapportage. Onder Stefan's initiatief is de omzet van zijn websites gestegen van <$1.000 naar $3.000-10.000 per dag. Het onderzoeksrapport is beloond met een 8 en Stefan heeft hierdoor meermaals banen aangeboden gekregen.

In een groepsproject aan de Hogeschool Arnhem & Nijmegen heeft Stefan leiding gegeven aan een marktonderzoek voor Dagvoorzitter.nl, een bedrijf dat moderators aanbiedt aan evenementen en meetings in Nederland. Dagvoorzitter.nl had de ambitie om haar diensten in Duitsland aan te bieden. In dit marktonderzoek heeft Stefan met zijn klasgenoten aanbevelingen gedaan naar hoe de Duitse markt te betreden, alsmede een marketingplan en concurrentieanalyse. De klant was tevreden met het resultaat en is met success nu actief in de Duitse markt. Het rapport werd beloond met een 8.5.