Student Business Innovation per september op zoek naar een meewerkstage

Naima

Naima kan creatieve marketingtaken oppakken

Dit is Naima

Ik stel je graag voor aan Naima. Zij studeert Business Innovation en zoekt per september een meewerkstage. Zij kan 4 dagen meewerken en 1 dag werken aan een onderzoek.

Naima zocht een studie waar zij haar creativiteit kon uiten. Haar huidige opleiding is gericht op praktijkervaringen en dit sprak haar erg aan. Daarnaast mag je ook echt je eigen invulling aan projecten geven. Zo heeft zij bijvoorbeeld een campagne mogen maken voor een cosmetica bedrijf. Ze heeft onderzocht hoe dit snel groeiende bedrijf zich nog beter online kan profileren. Uiteindelijk heeft ze een duurzame verpakking ontworpen. Naima heeft kennis van Photoshop, Indesign en Illustrator.

Naima heeft een half jaar stage gelopen bij dit cosmetica bedrijf. Elke week ging zij één keer langs, om te werken aan het onderzoek. Naast haar studie werkt Naima als redacteur voor haar hogeschool. Met een groepje houdt zij de sociale media kanalen bij van de studie. Ze schrijft teksten en maakt content.
Naast het maken van creatieve content vindt zij het ook erg leuk om teksten te schrijven.

Ik heb Naima leren kennen als een leergierige student. Ze gaat voor haar doelen en wil het beste u
+it haar stage behalen. In het begin kan ze nog wel rustig overkomen. Ze heeft vaak even nodig om haar plek te vinden en komt daarna losser. Verder zoekt ze een uitdagende en creatieve stage!

Kan Naima bij jullie aan de slag?

Dit kan Naima voor je doen

Naima kan creatieve marketingtaken oppakken

Waarom je deze kandidaat in je team wil hebben

Naima leert tijdens haar studie hoe bedrijven zich moeten blijven ontwikkelen om staande te blijven in de veranderende wereld. Verder leert ze hoe uitdagingen, die voortkomen uit onzekerheden, trends en ontwikkelingen moeten worden opgelost. Door de combinatie van creativiteit en ondernemerschap gaat Naima met een open blik, complexe vraagstukken uit de praktijk te lijf. Tijdens haar eerste leerjaar heeft ze onder andere opdrachten gedaan voor bedrijven als SIRE & OFN. Voor SIRE heeft ze een campagne ontwikkelt die aansloot op de vraag: ‘’Hoe zorgen we ervoor dat Nederlanders meer gaan repareren en minder spullen weggooien’’.

Tijdens haar tweede leerjaar heeft ze samen met een medestudent, stage gelopen bij Creative Cosmetics. Dit bedrijf richt zich op cosmetica waarbij de ingrediënten 100% natuurlijk zijn. Vanwege het succes en de stijgende vraag naar verzorgingsproducten, leek het Creative Cosmetics een mooie kans om een nieuwe verzorgingslijn op te zetten. Hieruit ontstond het innovatievraagstuk waaraan ze aan heeft gewerkt tijdens deze stage. Het vraagstuk luidt als volgt; Onderzoek de behoeftes van de klant en naar welke specifieke producten er vraag is. Hierbij hebben wij ons ook gericht op duurzaamheid. Naima heeft onderzocht welke kansen er zijn om winst te behalen en daarbij een steentje bij te dragen aan het milieu. Het is haar gelukt om een mooi concept af te leveren.

Ook zat Naima tijdens haar tweede leerjaar bij de redactie van de opleiding Business Innovation. Hier heeft ze geleerd de verschillende social media kanalen consequent te beheren. In deze periode leerde ze om pakkende en interessante teksten te schijven, wat de ‘do’s and don t’s zijn bij social media en heeft ze geleerd in een team samen te werken. Één keer in de maand werd er een bijeenkomst gehouden waarbij ze elkaar feedback gaven.

In april 2020 heeft Naima meegedaan aan een Hackathon. Deze hackathon werd georganiseerd door Talentencampus Regio Oss. Samen met een studiegroepje is ze aan de slag gegaan om een concept te bedenken voor Theater De Lievekamp. Het vraagstuk ging over hoe ondernemers na de coronacrisis hun bedrijf weer op de rails krijgen of verbeteren. Het is gelukt om een mooi concept neer te zetten, waardoor het theater weer open kon na de versoepelde regels van de coronacrisis. Tijdens deze Hackathon heeft ze geleerd om snel te denken en nog beter te brainstormen.