Igor, een student International Business Management (hbo) op zoek naar een afstudeerstage

Igor

Dit is Igor

Graag stel ik je voor aan Igor!

Igor (22 jaar) komt uit Amsterdam en studeert de studie International Business Management. Momenteel is hij op zoek naar een afstudeerstage voor een periode van 20 weken. In deze periode zal hij zich focussen om een marketing gerelateerd vraagstuk op te lossen, waarbij hij graag 2 a 3 dagen aan zijn onderzoek zit en 2 a 3 dagen kan meewerken.

Na de middelbare school heeft Igor gelijk gekozen om International Business Management de studeren. Igor had voor deze studie gekozen vanwege de brede insteek van de studie en de marketing gerelateerde vakken. Daarnaast heeft Igor altijd interesse gehad om internationaal bezig te zijn en leek het hem heel tof om een Engelstalige studie te volgen.

Op zijn studie zit hij helemaal op zijn plek en vindt Igor vooral de marketing vakken interessant. Online marketing zoals SEO/SEA vindt hij leuk om mee bezig te zijn, maar het leukst vindt hij om creatieve marketing campagnes te bedenken. Zo heeft hij ook een eerdere marketing stage gelopen bij Hyundai Motor Nederland. Deze stage staat ook verder beschreven onder het kopje ‘ervaringen’.

Voor zijn minor is Igor een half jaar naar Zuid-Korea geweest. Hier heeft hij een half jaar in Seoul gestudeerd en heeft hij verschillende business vakken gevolgd. Tijdens deze minor heeft Igor veel geleerd over de verschillende culturen die er zijn in de wereld. Daarnaast geeft hij aan dat de ervaring zelf in het buitenland het meest leerzaam voor hem is geweest en heeft hij hier een hele leuke tijd gehad.

5 woorden die Igor omschrijven:
- Warm
- Creatief
- Leergierig
- Open
- Doorzetter

Kan Igor bij jullie aan de slag met zijn afstudeerstage?

Dit kan Igor voor je doen

- Een (online) marketing gerelateerd onderzoek doen
- De uitkomst van zijn onderzoek implementeren
- Meewerken op de marketing/ communicatie afdeling

Waarom je deze kandidaat in je team wil hebben

Igor heeft tijdens zijn marketing communicatie stage bij Hyundia Motor Nederland het marketing communicatie plan van het WK handboogschieten in Den Bosch zelfstandig uitgevoerd. Hyundai was de hoofdsponsor van dit evenement. Dit betekende dat hij voor verschillende samenwerkende partijen het eerste aanspreekpunt was en zelfstandig met ideeën en oplossing moest komen. Het evenement was een groot succes en Hyundai werd zeer goed gepresenteerd op dit evenement.

Tijdens Igor zijn stage voor Hyundai Motor Nederland heeft hij onderzoek gedaan naar de effectiviteit van het platform dat Hyundai deelt met de Hyundai dealers. Voor dit onderzoek hield Igor verschillende interviews en surveys met Hyundai medewerkers en autodealers. Dit onderzoek is vervolgens gebruikt voor het optimaliseren van dit platform.