Sociale student Bedrijfseconomie aan de Erasmus Universiteit op zoek naar leerzame bijbaan!

Tim

Tim kan aan de slag met marketing of economische opdrachten binnen uw organisatie.

Dit is Tim

Tim is een enthousiaste student die gedreven wordt door samenwerking met anderen. Momenteel volgt hij de opleiding Bedrijfseconomie aan de Erasmus Universiteit in Rotterdam. Economie heeft altijd al zijn interesse gehad, en hij heeft een brede visie op wat hij nog wil leren. Tim heeft plannen om een Master in Finance te volgen en zich te specialiseren in Marketing als zijn hoofdrichting. Hij is nu actief op zoek naar een parttime baan waar hij naast zijn studie zijn kennis en vaardigheden verder kan ontwikkelen.

Tijdens zijn studie heeft Tim al aanzienlijke kennis opgedaan en heeft hij deze toegepast in verschillende projecten. Zo heeft hij ervaring opgedaan in het aantrekken van klanten en sponsors voor grote organisaties, en heeft hij uitgebreide onderzoekservaring.

Vanwege zijn brede interesse in de studie, is Tim op zoek naar een parttime baan waarin hij zich verder kan verdiepen in studiegerelateerde werkzaamheden. Hij staat open voor zowel marketinggerelateerde taken als financiële werkzaamheden. Tim zoekt naar een organisatie waar hij deze functies kan vervullen, met een beschikbaarheid van minimaal 20 uur per week.

Tim wordt gekenmerkt door eigenschappen als sociaal, creatief, assertief, probleemoplossend en zelfstandig.

Dit kan Tim voor je doen

✔️ Financiële administratie
✔️ Financiële analyses
✔️ Marketing strategieën ontwikkelen
✔️ Communicatieplan ontwikkelen
✔️ Product analyses

Waarom je deze kandidaat in je team wil hebben

Tijdens zijn minor in het derde jaar van de bachelor Economie en Bedrijfseconomie heeft Tim een project uitgevoerd voor het vak Sport en Management. Hij schreef een paper over het ABN AMRO-tennistoernooi tijdens de COVID-19-crisis. Dit jaarlijkse tennistoernooi heeft na de Grand Slam-toernooien de hoogste status. In zijn paper zocht Tim naar manieren om tijdens de pandemie sponsoren en cliënten aan te trekken, de betrokkenheid van fans te behouden en oplossingen te vinden om nog steeds waarde toe te voegen aan het evenement.

Aan het einde van het tweede jaar van de bachelor Economie en Bedrijfseconomie voerde Tim een onderzoeksproject uit. Het onderzoek beoogde te onderzoeken of het behalen van een diploma op een hoger niveau leidt tot meer geluk in het leven van een individu. In de hypothese werd gekeken naar geluk of algemene tevredenheid met het leven, waarbij de subjectieve ervaringen van het individu werden geëvalueerd. Dit onderzoek werd in samenwerking met twee anderen uitgevoerd en resulteerde in een indrukwekkende paper en presentatie. Het eindcijfer was een van de hoogste in het hele jaar, met een 9,5 voor zowel de paper als de presentatie.