Sociaal sterke communicatie student op zoek naar bijbaan!

Joon

Brecht kan aan de slag met de klantenservice en backoffice van uw organisatie.

Dit is Joon

Mag ik je voorstellen aan Joon? Joon is een erg behulpzame student communicatie. Hij haalt veel energie uit het in contact staan en helpen van anderen. Dit heeft hij erg kunnen ontwikkelen tijdens zijn zelfstandige reis door Zuid-Korea. Hierdoor is hij veel opener geworden, en kan hij zijn communicatieve vaardigheden voor anderen inzetten. Daarnaast vindt hij het erg belangrijk om naast zijn studie wat praktische werkervaring op te doen. Werkzaamheden waar hij naar op zoek is zijn met name binnen het online marketing communicatie domein. Joon is dus op zoek naar een bijbaan waar hij deze vaardigheden kan inzetten en verder ontwikkelen.

Joon heeft een aantal jaar terug zijn MBO opleiding Marketing Communicatie afgerond, en vond dit zo interessant dat hij is doorgestroomd in de HBO opleiding Communicatie. Dit omdat hij nog lang niet uitgeleerd was.

Tijdens zijn opleidingen heeft hij al diverse praktische ervaringen opgedaan binnen het marketing communicatie werkveld. Werkzaamheden die er voor Joon uitspringen zijn toch wel het werken met social media. Joon wordt blij van het verder brengen van een organisatie middels de online strategie. Joon is te beschrijven als creatief, kritisch, oplossingsgericht, goed individueel, maar ook zeker in teamverband.

Op dit moment is hij opzoek naar een bijbaan waar hij voor 16 uur in de week aan de slag kan met marketing communicatie werkzaamheden. Specifiek gericht op online marketing waaronder social media, content strategieën en website optimalisaties vallen.

Bent u de nieuwe werkgever van Joon?

Dit kan Joon voor je doen

✔️ Social media beheren
✔️ Websites onderhouden
✔️ Content schieten en posten
✔️ Marketing strategieën

Waarom je deze kandidaat in je team wil hebben

Joon heeft tijdens zijn werk bij de Toko Azia verschillende online werkzaamheden opgepakt, zoals het helpen met het online registreren van verzendingen, het bijhouden van de voorraad en het toevoegen van nieuwe producten. Hij kreeg lijsten met de hoeveelheid nieuwe voorraad die binnenkwam, en hij paste deze aan op de eigen website en de verkoopplatformen van Bol.com en Amazon.

Nieuwe producten voegde hij toe, en indien nodig zocht hij op internet naar informatie over de nieuwe producten.

Tijdens zijn stage bij Het Online Huis heeft Joon geholpen bij het opzetten van verschillende websites. Denk hierbij aan het toevoegen van de eigenschappen die bij een product horen en de bijbehorende prijzen. Ook heeft hij geholpen bij het schrijven van blogs voor een van onze webshops.

Hij heeft voor een klant (een verkoper van kappersaccessoires) een groot deel van de producten op de site geplaatst en de productspecificaties met de bijbehorende prijzen ingevoerd op de nieuwe website. Dit heeft ons enorm geholpen bij het verlichten van de enorme hoeveelheid werk die we anders zelf hadden moeten doen.