Ondernemende communicatie studente op zoek naar afstudeerstage vanaf februari!

Julia

Dit is Julia

Maak kennis met Julia, een studente communicatie , die voor vanaf februari voor een periode 20 weken op zoek is naar een leuke en uitdagende stage.

Julia wist eigenlijk al van jongs af aan dat zij communicatie wilde studeren. Zelf heeft ze op jonge leeftijd al een blog en YouTube onderhouden, waar ze toch veel volgers wist te creëren. Tijdens deze periode wist ze al dat ze hier meer mee wilde gaan doen, en koos er dus voor om communicatie te gaan studeren.

En met succes, want Julia mag aan haar afstudeerstage gaan beginnen vanaf februari. Zij ervaart dan ook veel plezier tijdens haar opleiding. Vooral wanneer zij alles mag combineren om een geheel communicatieproces door te lopen.

Zo heeft Julia tijdens haar meewerkstage veel verschillende taken omtrent communicatie. Ze hield zich bezig met content creatie, teksten schrijven, strategie bijwerken, en branding.

Voor haar afstudeerstage moet Julia een portfolio schrijven, waar zij verschillende competenties moet gaan aantonen. Hierdoor is zij zeer vrij in wat zij allemaal kan en mag doen voor haar afstudeerstage. Het liefst houdt Julia haarzelf bezig met alle verschillende onderdelen van communicatie. Hierdoor kan zij veel competenties aantonen, en is zij zelf ook bezig met wat ze het liefst doet. Is er binnen jullie organisatie een plekje vrij voor Julia?

Dit kan Julia voor je doen

- Contentcreatie
- Teksten schrijven
- Website bijhouden
- Promotievideo's en foto's maken
- Branding

Waarom je deze kandidaat in je team wil hebben

Momenteel werkt Julia voor de brancheorganisatie INretail als communicatie-adviseur. Hiervoor werkt ze mee aan verschillende projecten. Één daarvan is het INretail Stuurwiel.

De werkzaamheden die Julia hiervoor uitvoert, zijn:
- managen van het project;
- bouwen van landingspagina’s;
- filmen en editen van video’s;
- het maken en uitvoeren van contentplanningen voor o.a. social media;
- bedenken en creëren van nieuwe content;
- schrijven van teksten voor de landingspagina’s;
- strategie bijsturen;
- creatie en editing podcasts;
- branding.

Voor HAN communicatie heeft Julia een video mogen ontwikkelen voor de eerstejaars. Het doel van de video is om de eerstejaars duidelijk te maken wat een student uiteindelijk kan met een module.

Hiervoor heeft zij:
- concept bedacht;
- professionals geworven;
- planning voor creatie gemaakt;
- video gefilmd;
- video geëdit.