Kayleigh studente Creative Business afstudeerrichting audio en visueel op zoek naar een afstudeerstage

Kayleigh

Kayleigh kan zichzelf 20 weken lang fulltime bezig houden met het creëren van content en plaatsen daarvan

Dit is Kayleigh

Mag ik je voorstellen aan Kayleigh (24)? Een studenten Creative Business die de afstudeerrichting audio en visueel volgt aan de HvA. Voor haar opleiding moet Kayleigh in het vierde jaar een stage uitvoeren van 20 weken, waarin zij 5 dagen in de week gaat meewerken. Na deze periode heeft zij de keuze om haar scriptie over het bedrijf te schrijven, maar dat is niet verplicht. Tijdens haar stage wil Kayleigh zichzelf vooral bezig houden met het creëren van content en daarnaast veel leren binnen het bedrijf.

Kayleigh wist al van jongs af aan dat zij zich bezig wilde houden met het bedenken van concepten en content. Dit is dan ook de reden dat zij voor Creative Business heeft gekozen, aangezien dit een brede opleiding is die aan de ene kant marketing gericht is en daarnaast de focus legt op audio en visueel. Tijdens haar opleiding heeft Kayleigh de minor ondernemerschap gevolgd, waarbij zij haar eigen bedrijf Good Days heeft opgezet. Met haar eigen bedrijf helpt zijn jongvolwassenen met het bereiken van hun doelen. Over haar bedrijf is onderaan de pagina meer te vinden.

Kayleigh staat bekent als een open en eerlijk persoon die erg sociaal is. Daarnaast kan zij goed werken in teams en is zij communicatief vaardig. Wel merkt Kayleigh dat zij regelmatig veel dingen tegelijk uit wil voeren, waardoor zij op sommige momenten de keuze moet maken om prioriteiten te stellen. Woorden die Kayleigh omschrijven:

- Leergierig
- Teamspeler
- Zelfstandig
- Kritisch
- Stressbestendig

Dit kan Kayleigh voor je doen

✔ 5 dagen per week meewerken
✔ Content creatie
✔ Concepten bedenken en uitvoeren
✔ Visuele content bedenken en maken
✔ Website bijhouden

Waarom je deze kandidaat in je team wil hebben

Tijdens het derde school jaar heeft Kayleigh samen met vier mede studenten het mediaconcept TEINTE opgezet. TEINTE is een (media)platform opgericht voor BIPOC vrouwen met verschillende huidproblemen. TEINTE streeft naar inclusiviteit in de Nederlandse skin care industrie. Tijdens het opzetten van TEINTE heeft Kayleigh zich vooral bezig gehouden met de visuele aspecten van het project en het creëren/realiseren van content. Zo heeft Kayleigh de website zelfstandig gemaakt en heeft zij aan de hand van de samen gemaakte missie/visie, het concept voor de online campagne

Kayleigh heeft tijdens haar studie de minor Ondernemerschap gedaan, waar zij haar eigen bedrijf "Good Days" heeft opgezet.\
\
Good Days is opgericht met een frustratie vanuit haarzelf. "Iedereen heeft dromen en doelen, maar weet vaak niet hoe zij die kunnen bereiken. Om succesvol te worden is het toch belangrijk om de focus te houden op deze persoonlijke doelen. Maar hoe?" Met Good Days worden deze dromen en doelen aan de hand van een online community en werkboek begeleidend gerealiseerd. Een droom zonder een plan blijft namelijk alleen maar een wens.\
\
Kayleigh heeft voor Good Days verschillende media uitingen bedacht en gerealiseerd. Zo heeft zij een podcast gecreëerd, de campagne video bedacht en een format voor het digitale werkboek gecreëerd.