HBO Creative Business studente opzoek naar een studie gerelateerde bijbaan

Jasmine

Jasmine kan jullie voor een langere periode ondersteunen met diverse (creatieve) werkzaamheden. Verder is ze op mij overgekomen als een erg sociale en betrouwbare student, die graag van toegevoegde waarde is!

Dit is Jasmine

Dit is het profiel van Jasmine (18 jaar) uit Uithoorn. Jasmine is het afgelopen jaar begonnen aan de HBO opleiding creative business en is op zoek naar een studie gerelateerde bijbaan waar zij haar opgedane kennis in de praktijk kan brengen. Naast haar opleiding zou ze ongeveer 12 tot 16u per week kunnen werken. Werkzaamheden die Jasmine het meeste aanspreken zijn marketing, communicatie, social media en foto's / video's maken of editen.

Na het behalen van haar VWO diploma wilde Jasmine direct door studeren, maar ze vond het best moeilijk om de juiste opleiding te kiezen. Gezien haar praktische instelling, interesse in ondernemerschap en haar creatieve skills is Jasmine uiteindelijk uitgekomen op HBO creative business en tot op heden heeft ze daar zeker geen spijt van!

Buiten haar opleiding om is Jasmine veel achter haar computer te vinden en doet ze verschillende dingen die ze leuk vindt. Waaronder het bewerken en editen van foto's en video's. Kennis en ervaring met Adobe After Effects (bijv.) heeft ze al en zou ze dus goed kunnen inzetten voor haar nieuwe bijbaan.

Jasmine omschrijft zichzelf als creatief, nieuwsgierig, doorzetter, eerlijk, direct en perfectionistisch. Geïnteresseerd in een kennismaking met Jasmine? Neem dan telefonisch contact met mij op!

Dit kan Jasmine voor je doen

- Marketing/ communicatie gerelateerde werkzaamheden
- Video's / foto's maken en editen
- 12 tot 16u per week beschikbaar (flexibel)

Waarom je deze kandidaat in je team wil hebben

In de eerste periode van jaar 1 bij de studie Creative Business is Jasmine aan de slag gegaan met "Smart Concepts". Deze module komt neer op het creatief bedenken van een concept voor een opdrachtgever. De opdrachtgever voor de opdracht was Nachtwacht Haarlem, met de vraag om het nachtleven in Haarlem aantrekkelijker te maken. \
\
Met een uitgebreide doelgroep- en probleemanalyse en een totaal van 150 ideeën ontstonden er twee eindconcepten die Jasmine met haar groepje presenteerde. Voor alle drie de deelopdrachten heeft ze met een 8 de module afgerond.

In de tweede periode van leerjaar 1 heeft Jasmine gewerkt aan de module “All Areas”. De module komt neer op marketing op het gebied van evenementen. In de eerste groepsopdracht werd er een evenement gekozen waar vervolgens een uitgebreide analyse van werd gemaakt. Jasmine en haar groepje kozen “Heroes Dutch Comic Con” als evenement. De opdracht draaide vooral om de doelgroep van het evenement. Met haar groepje heeft Jasmine een uitgebreide analyse gemaakt over de doelgroep van het evenement. De opdracht is afgerond met een 7. De tweede opdracht van de module was een individuele opdracht. In de opdracht heeft Jasmine een verslag geschreven over MVO (Maatschappelijk verantwoord ondernemen). Het verslag bestaat uit een uitgebreide uitleg over wat MVO is, wat MVO in de eventbranche is en is er gelet op de belangrijkste details en punten. Daarnaast heeft Jasmine een nieuwe “purpose” of waardecreatie plan opgesteld voor Heroes Dutch Comic Con. Het idee kwam neer op het versterken van inclusiviteit. Ook heeft Jasmine deze nieuwe waarde gekoppeld aan een suggestie voor een partner, een organisatie waarmee het event kan samenwerken om deze purpose waar te kunnen maken. De opdracht is afgerond met een 8.

De derde opdracht kwam neer op het promoten van het evenement. Het doel was om een poster te maken die de doelgroep van het evenement aantrekt. Jasmine pakte de individuele opdracht aan door eerst te kijken naar hetgeen wat de doelgroep precies interesseert. Op basis van die kennis werden er drie concepten gecreëerd. De concepten kwamen in een vragenlijst terecht die Jasmine doorstuurde naar bekenden die deel uitmaken van de doelgroep en medestudenten met kennis op het gebied van marketingcommunicatie. Op basis van antwoorden en eventuele feedback werden er drie verschillende poster concepten gemaakt die naar dezelfde groep werd gestuurd. De winnende poster is op basis van feedback en ideeën aangepast en compleet gemaakt. Het proces van de opdracht heeft Jasmine in een creatief dossier verwerkt en ze heeft de opdracht afgerond met een 8,5