Creative business student per direct opzoek naar een meewerkstage

Lisa

Lisa kan jullie verder helpen met diverse marketing werkzaamheden

Dit is Lisa

Voor je ligt het profiel van Lisa (19 jaar) uit Soest. Lisa is voor haar HBO opleiding creative business opzoek naar een marketing gerelateerde meewerkstage startend op 14 november tot 10 weken later. Tijdens deze stageperiode kan Lisa 5 dagen per week ondersteuning bieden op de marketing afdeling. Denk hierbij aan werkzaamheden rondom campagnes, content creatie en social media.

Na het afronden van de havo startte Lisa met de HBO opleiding toegepaste psychologie. Echter, kwam ze er al redelijk snel achter dat ze het toch interessanter vond om commercieel bezig te zijn en ook meer haar creativiteit te gebruiken. Om deze reden maakte ze de switch naar haar huidige opleiding (creative business). Waarvan Lisa, nu ze in leerjaar twee zit, met zekerheid kan zeggen dat het beter aansluit bij haar interesses! Marketing, communicatie, campagnes, media, schrijven en productie zijn aspecten die haar aanspreken. Voor Lisa is aankomende stage haar eerste praktijk ervaring. Uiteraard heeft ze wel meerdere relevante ervaringen opgedaan tijdens haar opleiding. Meer hierover lees je onderaan het profiel.

Op dit moment heeft Lisa geen bijbaan en daarom lijkt het haar erg interessant om na de stage van 10 weken aan te blijven in de vorm van een parttime bijbaan functie. Ze zou dan wekelijks tussen de 8 en 16 uur kunnen werken/ ondersteuning kunnen bieden.

Woorden die Lisa gebruikt om zichzelf te omschrijven:
- Probleemoplossend
- Teamplayer
- Sociaal
- Communicatief vaardig
- Flexibel

Ben jij opzoek naar een student zoals Lisa? Neem dan contact met mij op!

Dit kan Lisa voor je doen

- Ondersteuning bieden op de marketing afdeling
- Contact bedenken, creëren en verwerken
- Social media bijhouden
- Doelgroep analyse

Waarom je deze kandidaat in je team wil hebben

Afgelopen jaar kreeg Lisa vanuit haar studie en het bedrijf Tiny Library de opdracht om een marketingplan op te stellen, voor het project Storytelling. Het marketingplan moest in de vorm van een event zijn, om voor meer bewustzijn van het merk Tiny Library bij de doelgroep. Hierbij moest ook een story bedacht worden. Er moest ook goed na gedacht worden over het gebruik van social media, omtrent Tiny Library. Lisa bedacht om het marketingplan van een pop-upstore uit te werken. Lisa behaalde voor deze opdrachten een 6,5 en een 7,6.

In september 2019 is Lisa samen met andere leerlingen van Het Baarnsch Lyceum afgereisd naar Bosnië, om daar vrijwilligerswerk te doen. Hier heeft zij één week lang basisscholen opgeknapt, die zijn verwoest tijdens de oorlog in burgeroorlog van 1991-1995.
Dit is gedaan in samenwerking met Stichting Liaison in Bosnië. Het project werd gefinancierd door het opgehaalde sponsorgeld.

Lisa zit binnen studentenvereniging L.A.N.X. bij verschillende commissies.
De Almanak ondersteuningscommissie is een commissie die de Almanakcommissie ondersteunt. Deze commissie focust zich ook op het organiseren van eigen feesten en borrels. De Sociëteitscommissie is een commissie die zich voornamelijk focust op het behouden van de goede orde tijdens de borrels. De Lustrumcommissie is de grootste commissie. Deze commissie werkt nauw samen met kleinere commissies. En organiseert o.a. lunches/diners, een gala, een lustrumreis en feesten.