Thomas, een student Commerciële Economie op zoek naar een meewerkstage voor 20 weken.

Thomas

Dit is Thomas

Graag stel ik je voor aan Thomas!

Thomas is een student Commerciële Economie en op zoek naar een meewerkstage vanaf februari voor een periode van 20 weken. Hij zou graag een marketing gerelateerde stage willen doen en kan 4 dagen in de week meewerken. Daarnaast lijkt het hem leuk om diverse commerciële werkzaamheden kan oppakken, zodat hij veel kan leren tijdens zijn stage.

Voor Thomas was het kiezen van een studie een lastige keuze, omdat hij nog niet goed wist wat hij later graag wilde gaan doen. Hij wist wel dat hij interesse had in marketing en vanwege de brede insteek van de studie Commerciële Economie heeft hij uiteindelijk gekozen voor deze studie. Momenteel zit Thomas in het tweede jaar van zijn studie Commerciële Economie en zit hij helemaal op zijn plek! Vooral de marketing vakken vindt hij nog steeds het meest interessant tijdens zijn studie. Daarnaast geeft hij aan dat hij erg goed is in Engels en is het voor hem geen probleem om tijdens zijn stage Engels te praten of te schrijven.

Tijdens projecten krijgt Thomas te horen van zijn groepsgenoten dat hij altijd zorgt dat hij zich goed aan de plannig houdt en dat hij gestructureerd te werk gaat. Wanneer iets niet gaat zoals Thomas van te voren op had gehoopt is het voor hem soms lastig om de knop om te zetten en kan hij hiervan lang balen. Dit is voor hem ook een belangrijk ontwikkelpunt de komende stage periode!

5 woorden die Thomas omschrijven:
- Creatief
- Zelfstandig
- Functioneel
- Gedreven
- Gefocust

Dit kan Thomas voor je doen

✔ Marketing campagnes uitvoeren
✔ Content creëren
✔ Marketing gerelateerd onderzoek uitvoeren
✔ Vier dagen meewerken

Waarom je deze kandidaat in je team wil hebben

Aangezien Thomas op dit moment in het tweede jaar zit heeft hij tot nu toe 5 projecten gedaan in 5 periodes, voor zijn opleiding Commerciële Economie. Het meest recente project die hij heeft gedaan was voor het bedrijf Mars en Lekkerland. Dit project had te maken met het verkopen van Mars repen in tankstations en hoe ze hier mee meer omzet konden gaan genereren. Thomas is samen met zijn groepje tijdens dit project op het idee gekomen om met goede marketingcampagnes die onder andere de impulsaankoop van het product moest gaan stimuleren, om zo meer repen verkocht te laten worden. dit vond hij zelf een erg leuk project om te doen, omdat het erg gefocust was op het zelf verzinnen van een marketingplan.

Een ander project dat Thomas heeft gedaan was vorig jaar. In dit project moest hij samen met zijn groepje een geheel nieuw bedrijf maken en er ook een website van maken. Het verzinnen van het idee en daar bepaalde aspecten bij verzinnen vond Thomas erg leuk omdat hij daar erg creatief mee kon zijn en er veel uit kon halen. het gedeelte van het maken van de website vond hij een stuk moeilijker.