Student creative marketing & sales per direct opzoek naar een meewerkstage

Marc

Marc kan jullie verder helpen met zowel marketing als sales gerelateerde werkzaamheden (al gaat zijn voorkeur uit naar marketing)

Dit is Marc

Dit is het profiel van Marc (22 jaar) uit Utrecht. Marc is vanuit zijn HBO opleiding creative marketing & sales per direct opzoek naar een meewerkstage. Tijdens de stageperiode (20 weken) kan Marc jullie 4 dagen ondersteunen met marketing gerelateerde werkzaamheden, de 5e dag besteed hij aan een stage opdracht. Marc kan zowel commerciële als marketing gerelateerde werkzaamheden oppakken, al heeft hij aangegeven dat marketing zijn voorkeur heeft!

Na het afronden van de HAVO is Marc meteen gestart met zijn huidige opleiding en die bevalt hem tot nu toe goed. Momenteel zit hij in het derde jaar, dus buiten de projecten en tentamens op school heeft hij nog niet echt praktijk ervaring op gedaan. Daar is deze stage uiteraard voor bedoeld. Onderaan het profiel vind je een van de ervaringen/ projecten waaraan Marc heeft gewerkt.

Naast zijn opleiding houdt Marc zich bezig met sport (atletiek), hij is ook een tijdje atletiek trainer geweest. Vandaag de dag werkt hij in de horeca wat hij ook erg leuk vindt. Marc is verder op mij overgekomen als een erg communicatieve en gemotiveerde student. Hij wilt tijdens zijn stage eigenlijk zoveel mogelijk leren binnen de marketing afdeling en houdt er daarbij van om dit breed in te steken, dus bijvoorbeeld niet alleen meer social media marketring. Verder geeft hij aan een echte aan pakker te zijn en ook gezelligheid tijdens zijn stage belangrijk te vinden.

Ben jij geïnteresseerd in een kennismaking met Marc? Neem dan telefonisch contact met mij op.

Dit kan Marc voor je doen

- Ondersteunen op de marketing
- Content bedenken, creëren en verwerken
- Zowel analytisch als creatief te werk gaan
- 4 dagen per week meewerken

Waarom je deze kandidaat in je team wil hebben

Marc heeft afgelopen September een project gedaan voor giro 555. Hier in was de opdracht om meer donateurs te werven (voornamelijk jongeren)door middel van een marketingplan dat voor meerdere rampen inzetbaar was. Marc heeft zich voornamelijk gericht op het concept en de vertaling daarvan in de communicatie. In dit geval ging dat over het delen van verhalen van de getroffenen. Marc vond het een erg interessant project vooral ook, naast het marketing aspect, omdat er zo veel emotie is waar rekening mee gehouden dient te worden.