Luuk, een student Commerciele Economie op zoek naar een meewerkstage

Luuk

Dit is Luuk

Mag ik je voorstellen aan Luuk? Een student Commerciële Economie die per september op zoek is naar een meewerkstage van 20 weken. Na de middelbare school heeft Luuk eerst een poging tot ICT gedaan, dit omdat hij niet zo goed wist wat hij wilde en hij wat kennis van programmeren had. Echter kwam hij erachter dat hij veel liever creatief bezig wilde zijn en zodoende kwam hij bij zijn huidige studie terecht. Momenteel kan hij niet wachten om zichzelf in het werkveld verder te ontwikkelen!

Om dit te bewerkstelligen, is Luuk druk op zoek naar een organisatie waar hij zijn meewerkstage kan uitvoeren. Hierbij wil hij zichzelf naast het verder ontwikkelen ook verder oriënteren in zijn interesses. Wel weet Luuk dat hij zichzelf wil specialiseren, en dan met name op het gebied van online marketing en het opzetten van de bijbehorende marketing campagnes. Dit is dan ook een voorbeeld van waar hij zichzelf tijdens zijn stage graag mee bezig wil houden. Luuk kan 4 dagen per week meewerken en moet 1 dag per week besteden aan school.

Woorden die Luuk omschrijven:
- Creatief
- Leergierig
- Resultaatgericht
- Humoristisch
- Gedreven

Luuk is een creatieve en gedreven student en wil zichzelf graag verder ontwikkelen. Hierbij geeft hij aan dat het zijn eerste ervaring in een professionele organisatie wordt en die kans wil hij aangrijpen om te leren wat het inhoud om in een professionele organisatie te functioneren. Daarnaast geeft hij aan te willen werken aan het stellen van prioriteiten c.q. planning. Hij geeft aan dat tussentijdse feedback hem hierbij zal helpen en hij zal niet terugdeinzen om dit zelf te bewerkstelligen.

Dit kan Luuk voor je doen

- Meewerken op de marketing afdeling
- Google Analytics, Facebook Ads en SEO/SEA toepassen
- Analyseren van online marketing resulaten

Waarom je deze kandidaat in je team wil hebben

In zijn tweede studiejaar heeft Luuk voor een Fins mode bedrijf de potentiele Nederlandse markt onderzocht. Om dit te onderzoeken zijn er interviews en een enquête afgenomen. Hieruit bleek dat het merk door de doelgroep als oubollig werd ervaren en dat het merk vooral online werd gevonden. Een aanbeveling van Luuk was onder andere dat er een jongere – online – doelgroep moest worden vastgesteld en dat het merk de zichtbaarheid zou moeten verhogen door o.a. pop-up stores. Voor dit project is Luuk ook lang geweest bij de organisatie in Finland.

Naast zijn studie heeft Luuk er zelf voor gekozen om de online marketing cursus van Google te volgen en af te ronden. Hierbij heeft hij zichzelf verdiept in Google Analytics, Facebook Ads en SEO/SEA.