Leergierige jongeman op zoek naar een leuke, uitdagende afstudeerstage!

Tom

Dit is Tom

Maak kennis met Tom, een student Commerciële Economie, die op zoek is naar een 20-wekige marketing afstudeerstage. Dit doet hij graag bij een bedrijf waar Tom na zijn stage eventueel aan zou kunnen blijven.

Tom was na zijn MBO opleiding nog niet klaar met studeren, en koos een logische vervolgstap in Commerciële Economie. Hij ervaart dan ook veel plezier tijdens zijn opleiding, waar hij veel verschillende facetten van het businessleven oppakt.

Maar hij heeft al wel snel door dat hij het meeste plezier haalt uit de marketingvraagstukken tijdens zijn opleiding. Hij vindt dan ook veel verschillende takken van de marketing leuk.

Zo heeft hij zijn meewerkstage echt gefocust op SEO/SEA onderzoek en werkzaamheden. Hier heeft hij veel van opgestoken. Maar ook is hij nu met een project bezig waar hij, samen met klasgenoten, een marketingbureau heeft opgezet waar zij alle marketing voor een bedrijf aanpakken.

Voor zijn afstudeerstage is Tom op zoek naar een uitdagend marketingvraagstuk. Hij doet dit graag bij een bedrijf waar een informele sfeer hangt, omdat Tom, naast een harde werker, ook een sociale jongeman is. Klinkt dit als uw organisatie? Dan is Tom de perfecte student voor jullie!

Dit kan Tom voor je doen

- Marktonderzoek
- Doelgroeponderzoek
- SEO/SEA onderzoek
- 1 à 1,5 dag in de week meewerken
- Aanblijven na zijn stage

Waarom je deze kandidaat in je team wil hebben

Tom heeft voor een extern bedrijf buiten school een innovatief BMC model opgesteld. Eerst was de huidige situatie van het bedrijf geschetst en daarna is er gekeken waar het bedrijf moet gaan innoveren, om het BMC model winstgevender te maken.

Tom is ook samen met vier andere projectleden een eigen marketingbureau begonnen, als opdracht van school. Hier heeft Tom zich bezig gehouden met het werven van externe opdrachtgevers. Tom heeft tijdens dit project een branding strategie, SEO-strategieplannen en een social mediastrategie geschreven.