Hazem is een hbo student commerciële economie en per februari op zoek naar een stage voor de periode van 20 weken richting sales!

Hazem

Hazem kan diverse werkzaamheden op sales gebied oppakken!

Dit is Hazem

Graag stel ik je voor aan Hazem!

Hazem is een hbo student commerciële economie.

Na de havo heeft hij gekozen voor de hbo opleiding bedrijfskunde. Tijdens deze opleiding merkte hij dat het toch niet voldoende bij hem aansloot. Ook kwam hij erachter dat hij toch te jong was om aan het hbo te beginnen.

Uiteindelijk koos hij daarna voor de studie commerciële economie, vanwege de brede insteek. Toen hij aan de studie begon had hij zichzelf een doel gesteld, alle vakken in een keer halen. Dat is hem ook gelukt en hij heeft in het eerste jaar zijn P gehaald. Ook in het tweede studiejaar heeft hij alle vakken weten te behalen.

Tijdens zijn studie is hij erachter gekomen dat sales hem enorm aanspreekt. In gesprek met klanten, op juiste wijze adviseren, zijn dingen die hem enorm aanspreken en die hij graag wilt leren.

Naast zijn studie is Hazem werkzaam bij een supermarkt.

Per februari zoekt hij daarom ook een sales gerelateerde stage voor de periode van 20 weken, 4 dagen per week.

Dit kan Hazem voor je doen

- Diverse saleswerkzaamheden oppakken
- Klanten telefonisch adviseren over diverse diensten

Waarom je deze kandidaat in je team wil hebben

Hazem heeft in jaar 2 een whitepaper geschreven over TP Vision. Om TP Vision volledig in kaart te brengen heeft Hazem onderzoek gedaan naar de internationale marketing strategie van het bedrijf. Dit heeft Hazem gedaan door drie landen te bestuderen waar TP Vision minder actief is. Na het onderzoek is het gebleken dat het niet duidelijk is waarin TP Vision zich onderscheidt van de concurrenten. Ook is het gebleken dat TP Vision, het gebruik van marketing moet optimaliseren. Er wordt geen gebruik gemaakt van een creatieve content, waardoor de aandacht van de consument nauwelijks getrokken wordt.

Na het schrijven van de Whitepaper heeft Hazem een mooi resultaat behaald en meer kennis opgedaan over de internationale marketing strategie van TP Vision.

Hazem heeft in jaar, in samenwerking met studenten uit Engeland, een exportplan geschreven voor Purity Beer. Het rapport is geschreven om een nieuwe potentiële markt voor Purity Beer te vinden. Hazem heeft, samen met zijn projectgroep, onderzocht in welk land Purity Beer zich het best kan vestigen en hoe het daarheen kan exporteren.
Ook voor dit project heeft Hazem een mooi resultaat behaald en veel ervaring opgedaan op het gebied van het opstellen van een exportplan en het internationaal samenwerken.