Gemotiveerde, sociale salesstudent op zoek naar een uitdagende meewerkstage!

Djoi

Dit is Djoi

Maak kennis met Djoi, een 21-jarige student Commerciële Economie die voor een periode van 20 weken op zoek is naar een uitdagende sales meewerkstage. Deze periode zal beginnen in februari.

Na zijn middelbare school is Djoi eerst een jaar interieur design en styling gaan studeren, om zijn creatieve kennis een boost te geven. Maar hij kwam er al snel achter dat deze opleiding niet de juiste plek voor hem was. Toen Djoi zich verder ging oriënteren kwam hij er al snel achter dat Commerciële Economie de juiste studie voor hem is.

En met succes, want Djoi beleeft veel plezier tijdens zijn opleiding. Ondanks dat zijn opleiding heel breed is, weet Djoi wel wat hij wilt. Hij wilt namelijk de sales in. Mensen overtuigen en meenemen in zijn ideeën, voorstellen en adviezen vindt hij namelijk zeer leuk om te doen op school.

Djoi geeft dan ook aan dat hij het liefst een stage heeft waar hij alles van het salesproces kan gaan meemaken. Van het eerste contact met een (potentiele) klant tot aan de verkoop en het behouden van klantrelaties. Hij wilt namelijk graag aanblijven in een bijbaan na zijn stage, dus wilt hij al zo veel mogelijk van het proces goed leren kennen.

Ik heb Djoi leren kennen als een sociale, gemotiveerde student die graag de kneepjes van het salesvak leert kennen. Zelf geeft Djoi ook aan dat hij over een echte "opgestroopte mouwen" mentaliteit beschikt, en het lieft gelijk aan de bak gaat voor een organisatie. Is er bij jullie organisatie een plek voor Djoi beschikbaar?

Dit kan Djoi voor je doen

- Acquisitie
- Klantcontact
- Salesmeetings bijwonen en organiseren
- Onderzoek met betrekking tot sales

Waarom je deze kandidaat in je team wil hebben

Djoi heeft voor Warsteiner de opdracht gekregen een adviesplan te ontwikkelen om het marktaandeel van 1% te verhogen naar 2.5%. Hierbij is een complete interne en externe analyse opgesteld die inzicht gaf in de mogelijke kansen die er waren voor Warsteiner om zich in te ontwikkelen, met als resultaat een hoger marktaandeel. Daarbij zijn er verschillende voortgangsgesprekken gevoerd met de opdrachtgever om te kijken hoe de ontwikkelingen van het onderzoek er voor stonden. De opdrachtgever was erg tevreden met het eindresultaat en heeft enkele van onze adviezen meegenomen in hun meest recente marketingcampagnes.

Djoi heeft voor zijn meest recente project (2022) voor een organisatie een volledig organisatieconcept ontwikkelt. Deze organisatie wilde zich specialiseren in de interieur branche. Hierbij is er gekeken naar de best toepasbare branding, is er een marketingplan opgesteld en zijn er verschillende toekomstige concurrerende organisaties vergeleken om mogelijke kansen te onderzoeken.