Creatieve studente 'Commerciële Economie' op zoek naar een afstudeerstage.

Demi

Demi kan aan de slag met het schrijven van een online marketingplan

Dit is Demi

Maak kennis met Demi!

Demi zit momenteel in het vierde jaar van de opleiding 'Commerciële Economie' en is per februari 20 weken beschikbaar om mee te draaien binnen uw organisatie. Demi heeft tijdens haar opleiding gekozen voor een specialisatie richting 'Digital business concepts'. Naast dat ze 2 á 3 dagen kan meewerken binnen de organisatie zal ze ook een onderzoek doen naar een digitaal gericht vraagstuk en dit verwerken in een adviesrapport.

Demi heeft voor de opleiding gekozen, omdat marketing haar erg aanspreekt. Ze vindt het leuk om marketingstrategieën uit te bedenken, maar is met het creatieve vermogen ook in staat om hier vorm aan te geven. Haar met succes afgeronde minor 'Grafic Design' heeft haar hier een boost in gegeven.

Demi is op zoek naar een bedrijf waarbij ze meerdere aspecten van marketing kan oppakken en een onderzoek kan doen met een digitaal component er in. Naast dat ze graag in een leuke organisatie terecht komt vindt ze het belangrijk dat ze gezien wordt als een volwaardig collega.

Woorden die Demi verder omschrijven zijn:
- Leergierig
- Creatief
- Accuraat
- Gedreven
- Sociaal



Dit kan Demi voor je doen

- Werkzaamheden omtrent SEA / SEO
- Marktonderzoek doen
- Grafische vormgeving
- Schrijven van een online marketingplan
- Werken met Adobe Photoshop

Waarom je deze kandidaat in je team wil hebben

Demi heeft een SEO-onderzoek gedaan tijdens haar meewerkstage in haar derde jaar.
Voor dit project heeft Demi onderzoek gedaan naar de online vindbaarheid en de huidige SEO-prestaties van haar stagebedrijf en heeft ze een zoekwoordenonderzoek gedaan. Uiteindelijk heeft ze een advies geschreven over welke SEO-strategie het bedrijf het beste in kon zetten, zodat de online vindbaarheid van het bedrijf werd verbeterd.

Demi heeft in haar vierde jaar voor het vak
E-Commerce een groepsproject gedaan voor de opdrachtgever COPA Football.
COPA Football wilde inzichten krijgen over hoe de mobiele conversie van de webshop verbeterd kon worden.
Demi heeft meegedacht aan de huige trends om mobiele conversie te verhogen, heeft de huidige en gewenste customer journey van COPA in kaart gebracht en heeft usability tests uitgevoerd om erachter te komen of consumenten mogelijk tegen bepaalde punten aanlopen op de mobiele webshop.

Demi heeft tijdens haar derde jaar een Minor Graphic Design gevolgd. Tijdens deze minor heeft ze met een team voor verschillende opdrachtgevers projecten mogen doen. Denk hierbij aan het maken van logo's, flyers, folders, etc.

De programma's die Demi gebruikt om te ontwerpen zijn InDesign, Photoshop, Illustrator en XD.

Demi heeft tijdens haar eerste jaar van haar studie voor het vak visuele communicatie en webdevelopment een portfoliowebsite in Adobe XD mogen ontwerpen en vervolgens heeft ze dit ontwerp in Wordpress gemaakt.

Demi heeft tijdens het tweede jaar van haar studie een individueel project gedaan voor het bedrijf autoverhuur bedrijf Enterprise.
Voor dit project moest Demi zelf opzoek naar een opdrachtgever en moest vervolgens samen met het bedrijf een case en probleemstelling bedenken.
De vraag die centraal staat was: ‘’Welke marketingstrategie kan Enterprise het beste inzetten om meer traffic van de particuliere klant
via de eigen website te genereren?”
Demi heeft uiteindelijk een strategisch marketingadvies geschreven voor Enterprise.