Commerciele economie studente opzoek naar een marketing gerelateerde afstudeerstage

Suzanne

Suzanne kan jullie helpen door het uitvoeren van een marketing gerelateerd onderzoek en het implementeren van de uitkomsten

Dit is Suzanne

Dit is het profiel van Suzanne uit Almere. Suzanne is voor haar HBO opleiding commerciele economie opzoek naar een marketing gerelateerde afstudeerstage. Tijdens een periode van 5 maanden zal ze zich 2 a 3 dagen per week bezig houden met een door jullie geformuleerd markering onderzoek en de overige dagen marketing werkzaamheden oppakken. De combinatie tussen marketing en vastgoed spreekt haar daarbij erg aan en daarin zou ze graag afstuderen + kijken naar de toekomst wat er mogelijk is.

Suzanne is wat ouder de meeste afstudeerstagiaires, namelijk 38 jaar. Dit komt omdat ze vroeg zwanger is geworden en daardoor is haar leven net iets anders verlopen. Ze maakte de keuze eerst voor haar pasgeboren kindje te zorgen en is toen zij wat ouder was gestart met haar 'studie carrière'. Nadat Suzanne twee MBO opleidingen tegelijkertijd had afgerond (grafisch vormgeving en ondernemerschap), is ze begonnen met de AD opleiding commerciele economie en vanuit daar momenteel in het laatste jaar van HBO commerciele economie belandt. Qua motivatie dus zeker geen gebrek!

Door haar eerdere opleidingen en stages heeft Suzanne al best wat ervaring opgedaan. Dat in combinatie met haar volwassen houding, communicatieve vaardigheid en doorzettingsvermogen maakt haar een behoorlijk interessant afstudeerstagiaire! Ook voor de langere termijn in zin van een vaste baan.

Geïnteresseerd in een kennismaking met Suzanne? Neem dan contact met mij op!

Dit kan Suzanne voor je doen

- Een marketing gerelateerd onderzoek uitvoeren
- Marketing en/of communicatie werkzaamheden oppakken
- Aanblijven na het behalen van haar opleiding
- Suzanne kan (wanneer gewenst) eerder dan september beginnen

Waarom je deze kandidaat in je team wil hebben

Suzanne heeft al voor mooie grote opdrachtgevers werken zoals KeukenConcurrent: met het beste onderzoeksrapport in marktonderzoek en personeelswerving (jul '21).

Binnen dit project was ik projectleider in een groep van 4 studenten. Naast projectleiding hield ik me bezig met het voorbereiden van kwalitatieve gesprekken en analyseerde ik data alsmede schrijven van marktonderzoek, opmaak van het rapport en presentaties.

Cijferbeoordeling groep: 8.8
Cijferbeoordeling individueel: 9.3

Mijn individuele cijfer is aangevuld op basis van expertise en inzet, persoonlijk leiderschap, reflecteren en bijsturen op het eigen handelen.

Videoland: waarvoor zij een (winnende) hypothese heeft neergelegd ter bevordering van de onboarding journey (nov '21).

Verantwoording gedragen over analyseren van aangeleverde datasets, onderzoek doen en adviseren. Tevens verantwoordelijk voor de opmaak van de presentatie.

Cijferbeoordeling: 10

Special Cosmetics: waar zij succesvol is afgestudeerd voor de brand Make-up Studio en de gemiddelde orderwaarde met 15% heeft laten toenemen door haar advies en implementatie (dec '20).

Analyse gedaan over digital analytics (GA en social media kanalen), customer journey in kaart gebracht, doelgroepanalyse, kwalitatief en kwantitatief (data) onderzoek.

Advies op inzet van review marketing. Handmatige implementatie en winstprognose opgesteld.

Cijferbeoordeling: 8