Commerciele economie student Stijn opzoek naar een marketing gerelateerde afstudeerstage

Stijn

Stijn kan jullie ondersteunen met marketing werkzaamheden, een relevant onderzoek en een branding adviesmodel implementeren

Dit is Stijn

Dit is het profiel van Stijn (21 jaar) uit Woudenberg. Stijn zit in het laatste jaar van de HBO opleiding commerciele economie en vanaf september zou hij graag beginnen met zijn afstudeerstage (duur 20 weken).

Sinds kort hanteert zijn hogeschool een net wat andere afstudeervariant dan wij gewend zijn. Het afgelopen half jaar heeft Stijn namelijk een groot onderzoek gedaan naar internal branding & merk identiteit en tijdens zijn afstudeerstage moet Stijn dit adviesmodel implementeren binnen zijn stagebedrijf. Hier zal hij ongeveer 1 dag per week mee bezig zijn. Buiten de terugkomdag voor school kan Stijn de overige dagen zijn kennis en ervaring van (online) marketing inzetten om jullie verder te helpen. Meer hierover lees je in het document 'Stagen & adviesmodel'. In de praktijk zal hij dus 3 dagen marketing werkzaamheden en/of een onderzoek doen, 1 dag bezig zijn met het implementeren van het internal branding adviesmodel en 1 dag terug naar school.

Na het behalen van de HAVO was Stijn flink aan het twijfelen over welke opleiding het best bij hem past. Makelaardij, marketing en commercieel waren aspecten die hem erg interesseerde, dus hij besloot verschillende opendagen te bezoeken. Uiteindelijk koos hij voor de meest brede opleiding (commerciele economie) zodat hij later nog een switch kon maken. De vakken die Stijn het meeste aanspreken gedurende zijn opleiding zijn vakken gerelateerd aan strategisch marketing, research en campagne management.

Tijdens de opleiding heeft Stijn de mogelijkheid gehad om een meewerkstage en een minor te doen. Na wederom veel twijfels over de minor makelaardij, koos Stijn toch voor de minor sport & marketing. De meewerkstage heeft Stijn gedaan bij een (klein) marketingbureau. Hier was hij verantwoordelijk voor verschillende werkzaamheden. Meer hierover lees je onderaan het profiel.

Buiten zijn opleiding om is Stijn al een tijdje teamleider bij een vestiging van Hoogvliet (supermarkt) en dit doet hij dusdanig goed dat hem ook een traineeship als vestigingsmanager is aangeboden. Stijn werkt echter later liever in de marketing dan als vestigingsmanager, dus hij heeft het aanbod afgeslagen.

Stijn omschrijft zichzelf als leergierig, enthousiast, communicatief vaardig, analytisch en kritisch.

Ben jij opzoek naar een stagiaire zoals Stijn? Neem dan snel contact met mij op!

Dit kan Stijn voor je doen

- Marketing/ communicatie werkzaamheden oppakken
- Marketing/ communicatie onderzoek uitvoeren
- Branding adviesmodel implementeren
- Aanblijven na de stageperiode

Waarom je deze kandidaat in je team wil hebben

Stijn heeft zijn meewerkstage gelopen bij Underdock (ontwerp en conceptbureau). Hierin heeft Stijn meegeholpen bij het ontwikkelen van de businesscase en benodigde marketing hierbij van diverse klanten. Daarnaast heeft Stijn meegedacht en gespard omtrent het aanscherpen van de positionering van verschillende organisaties of productmerken. Stijn heeft een aanzienlijke bijdrage geleverd door actief deel te nemen aan het denkproces en het uitvoeren van onderzoek voor diverse klantprojecten. Tijdens deze meewerkstage heeft Stijn een behoorlijke groei meegemaakt op het gebied van meedraaien in een bedrijf, sociale vaardigheden en het pakken van verantwoordelijkheden.