Commerciële Economie student op zoek naar een meewerkstage in de marketing voor een periode van 20 weken.

Bahaddin

Dit is Bahaddin

Graag stel ik je voor aan Bahaddin!

Bahaddin is een student Commerciële Economie en op zoek naar een meewerkstage vanaf februari voor een periode van 20 weken. Hij zou graag een marketing gerelateerde stage willen doen en kan 4 dagen in de week meewerken.

Hiervoor heeft hij de opleiding onderwijs assistent afgerond op het mbo. Deze studie paste minder goed bij hem, maar was het hem toch gelukt om deze succesvol af te ronden. Momenteel zit Bahaddin in het tweede jaar van zijn studie Commerciële Economie en zit hij helemaal op zijn plek! Vooral de vakken marketing en finance vindt hij interessant tijdens zijn studie. Het lijkt hem ook dan ook erg leuk om een marketing stage te gaan doen waar hij creatief bezig kan zijn.,

Naast zijn studie werkt Bahaddin bij de NS als buitendienst medewerker en service medewerker. Tijdens zijn bijbaan helpt hij reizigers met problemen die op het station staan. Hij is veel in contact met reizigers en dit vindt hij dan ook erg leuk tijdens zijn werk. Hiervoor heeft Bahaddin gewerkt in een callcenter en heeft hij ook veel contact gehad met klanten.

5 kwaliteiten:
- Geduldig
- Optimistisch
- Stressbestendig
- Teamplayer
- Communicatief sterk

Dit kan Bahaddin voor je doen

- (online) Marketing werkzaamheden
- Social media kanalen bijhouden
- Creative input verzorgen
- Andere operationele werkzaamheden

Waarom je deze kandidaat in je team wil hebben

In het eerste jaar van de opleiding Commerciële economie aan de Hogeschool Utrecht heeft Bahaddin gewerkt aan een Campagne voor een creatief en eigen bedacht concept. Hierbij heeft Bahaddin AllPas bedacht, onder de slogan: "AllPas, gemak en veiligheid op één pas!''. Het ging namelijk om een pas waar alle pasjes aan gekoppeld kunnen worden. Hiervoor is een campagne geschreven en een website gemaakt. Dit project is afgerond met een 7!

Afgelopen periode Heeft Bahaddin gewerkt aan een Accountplan namens Mars voor Lekkerland. Hierbij is het de bedoeling dat Bahaddin groeikansen formuleert die ten goede komen voor Mars, Lekkerland en de consument. Bahaddin heeft de rol als Category Development Manager gekregen. Hierbij is Bahaddin eindverantwoordelijk om de verkregen inzichten uit een databestand te vertalen naar de accountstrategie voor Lekkerland, in lijn met de accountstrategie van Mars en de groeikansen. Daarnaast is de accountstrategie uitgewerkt in accountdoelstellingen. Tot slot zijn er concrete acties uitgewerkt die moeten leiden tot realisatie van de accountdoelstellingen. Dit project wordt afgerond met een assessment.