Anissa is een gemotiveerde marketing management studente die per februari opzoek is naar een interessante afstudeerstage.

Anissa

Anissa kan, binnen uw organisatie, aan de slag met een mooi interessant marketing vraagstuk.

Dit is Anissa

Anissa is een vierdejaars studente marketing management - international
event, music & entertainment studies. In de eerste drie jaar van haar opleiding is Anissa onder andere aan de slag gegaan met het organiseren van evenementen, het realiseren van marketingplannen en het oplossen van cases bij start ups.

Deze projecten heeft zij voornamelijk in teamverband uitgevoerd. Die rol die Anissa graag in neemt binnen een team is, het overzicht behouden. Daarnaast is ze een echte teamplayer, die ook zelfstandig makkelijk haar weg weet te vinden.

Anissa heeft, naast alle projecten, ook stage gelopen. Dat heeft zij gedaan bij een marketingbureau in Utrecht. Dit bedrijf was voornamelijk actie in de muziek en theater sector. Tijdens haar stage heeft Anissa zich bezig gehouden met het ontwikkelen van PR, het maken van PR planningen en het ontwikkelen van spiegellijsten. Al deze taken pasten perfect bij haar opleiding marketing management.

Anissa is te omschrijven als een rustige, maar communicatief vaardige studente. Zij is sociaal, maar kijkt wel altijd eerst even de kat uit de boom. Het is een nieuwsgierige doorzetter die zich graag vast bijt in een marketing gerelateerd vraagstuk.

Anissa spreekt vloeiend Engels en gedeeltelijk Frans, Duits en Koreaans. Zij heeft de basis van Koreaans geleerd tijdens haar minor. Ze is een echte avonturier die niet bang is om alleen op pad te gaan.

Naast haar studie is Anissa graag met vriendinnen, werkt zij in de horeca en lees zij een boek. Daarnaast schrijft zij zo nu en dan zelf ook nog wel eens wat en is zij veel bezig met muziek.






Dit kan Anissa voor je doen

- Marketing communicatie onderzoek
- Sociale media onderzoek
- Marktonderzoek
- SEO/ SEA
- Projectmanagement vraagstuk

Waarom je deze kandidaat in je team wil hebben

Anissa heeft meegewerkt met het opzetten van een eigen event voor een willekeurige doelgroep, met behulp van sponsorwerving.

Anissa heeft in groepsverband een media format opgezet en gepitcht aan medewerkers in de TV-industrie

Anissa heeft een investeringsplan gemaakt voor de Efteling op basis van onderzoek en inclusiviteit, hierbij heeft ze rekening gehouden met de financiële middelen die de Efteling bevat.

Anissa heeft gewerkt aan de basis leggen voor een lean start up bedrijf en een bedrijfsrapport maken, inclusief een business model canvas

Anissa heeft samen met twee studiegenoten een onderzoek en marketingcommunicatieplan opgezet voor PIAS Records en deze vervolgens gepitcht aan het bedrijf zelf

Anissa heeft design based research gedaan voor Poppodium Volt en vanuit die invalshoek een marketing plan opgezet met als doel Volt inclusiever te maken en dit vervolgens aan de baas van volt pitchen. Dit plan bevatte een marketing planning, de uitwerking van een evenement en een financiële onderbouwing.

Anissa heeft de pr en marketing geregeld voor de theater tournee van Renée van Wegberg, en daarbij het contact behouden met Renée en haar manager. Daarbij heeft Anissa voor een aantal verschillende theater shows nog het een en ander qua pr mogen regelen, zoals bijvoorbeeld de regionale pers benaderen voor features op hun media outlet en pers uitnodigen voor premieres en deze begeleiden op die dagen.