Getalenteerde bouwkunde student Victor, op zoek naar een bijbaan voor 16 uur per week gericht op het juist ontwerpen, goed berekenen en adviseren welke materialen gebruikt moeten worden

Victor Frank D

Victor kan een waardevolle bijdrage leveren aan een bedrijf door ontwerpen te creëren, berekeningen te maken en deskundig advies te geven over bouwmaterialen en -processen.

Dit is Victor Frank D

Als een tweedejaars bouwkundestudent aan de TU Eindhoven, heeft Victor een stevige academische basis opgebouwd, vooral in het domein van structural engineering. Gedreven door zijn passie voor de bouwsector, streeft Victor ernaar om tijdens zijn bijbaan praktische ervaring op te doen en zijn kennis verder te ontwikkelen. Hij wil zich vooral bezighouden met het ontwerpen van gebouwen, het maken van berekeningen en het adviseren over de meest geschikte bouwmaterialen. Victor is beschikbaar voor maximaal 16 uur per week, bij voorkeur één dag doordeweeks en één dag in het weekend, wat hem de flexibiliteit biedt om zijn studie en zijn bijbaan effectief te combineren. Hij ziet zijn bijbaan als een kans om zijn academische leren om te zetten in concrete toepassingen en waardevolle inzichten te verwerven in het werkveld van de bouwkunde.

Victor onderscheidt zich door zijn sterke eigenschappen en vaardigheden die hem tot een uitstekende kandidaat maken voor een bijbaan in de bouwkunde. Hij is gedisciplineerd, creatief en sociaal, zowel geschikt voor individueel als groepswerk. Met technische bekwaamheid in software zoals Autodesk Revit en Archicad, en zijn meertaligheid, is Victor veelzijdig en geschikt voor diverse zakelijke situaties. Kortom, Victor is een toegewijde bouwkundestudent met de perfecte combinatie van persoonlijke en professionele eigenschappen die van grote waarde zijn in de bouwsector.

Victor kenmerkt zich door een indrukwekkende reeks sterke eigenschappen. Hij is uiterst gedisciplineerd en gemotiveerd, altijd bereid om hard te werken en tot het uiterste te gaan om doelen te bereiken. Zijn creativiteit en sociale aard maken hem niet alleen een plezier om mee samen te werken, maar stellen hem ook in staat om effectief in teamverband te presteren. Victor heeft bewezen leiderschapskwaliteiten en blinkt uit in het leiden van projecten met verschillende focusgebieden binnen de bouwkunde. Bovendien beschikt hij over een brede technische vaardigheidset, waaronder het gebruik van software zoals Autodesk Revit en Archicad, wat hem zeer geschikt maakt voor diverse taken in de bouwsector. Kortom, Victor is een veelzijdige en toegewijde professional met de juiste mix van eigenschappen om te excelleren in zijn vakgebied.

Victor is vastbesloten om tijdens zijn bijbaan in de bouwsector te blijven groeien. Hij erkent de ruimte voor verbetering in projectmanagement en leiderschap, en wil ook zijn kennis op het gebied van urbanistisch onderzoek verdiepen. Zijn leerpunten omvatten het ontwikkelen van praktische expertise in real-world bouwuitdagingen en het verbeteren van zijn communicatieve vaardigheden binnen professionele teams. Victor ziet zijn bijbaan als een waardevolle kans om zijn ambities en leerpunten te realiseren.

Victor is zeer internationaal gericht. Zijn voorkeurstaal is Engels maar hij verstaat en spreekt ook Nederlands.

Dit kan Victor Frank D voor je doen

- Ontwerpen en berekeningen maken voor bouwprojecten.
- Advies geven over bouwmaterialen en duurzaamheid.
- Leiding nemen en projecten coördineren.
- werken met Autodesk revit, ArchiCAD, AutoCAD en Adobe Photoshop

Waarom je deze kandidaat in je team wil hebben

Beach cleaning project:
Victor lead a student team to 2 beaches across Thailand to clean trash from the beach. The beach clean project entailed of 4 other students with a similar age.

Wind turbine project:
Victor lead a student team with the goal of designing a prototype wind turbine to raise awareness on sustainable energy sources during his school years in Thailand. Unfortunately, due to Covid-19, the project was put at a stop, and the team put its focus more on the design of the wind turbine and research to inform future student groups planning to do something similar.