Ondernemende student op zoek naar een uitdagende afstudeerstage

Tessa

Tessa kan binnen de organisatie aan de slag met verschillende vraagstukken omtrent marketing, imago of strategie

Dit is Tessa

Maak kennis met Tessa!

Tessa zit momenteel in het vierde jaar van de opleiding 'Ondernemerschap & Retailmanagement'. Tessa is per februari 20 weken beschikbaar om mee te lopen binnen de organisatie, waarbij ze 4 dagen per week bezig zal zijn met een strategisch vraagstuk binnen de organisatie. Daarnaast kan ze 1 dag per week andere werkzaamheden oppakken.

Tessa is te omschrijven als een ondernemend persoon. Sinds het vierde jaar van de middelbare school heeft Tessa een eigen bedrijf dat sieraden verkoopt. Momenteel liggen de producten van Tessa in verschillende winkels in de omgeving van Best. Daarnaast wordt Tessa gelukkig van mensen om haar heen hebben.

Verder is Tessa iemand met brede interesses. Tessa haar interesse gaat het meeste uit naar het strategisch onderzoek doen. Bijvoorbeeld over het opnieuw in de markt zetten van een product of marktonderzoek doen. Daarnaast spreekt het onderzoek doen naar imago haar ook erg aan.

Het is voor Tessa vooral belangrijk dat ze in een leuke organisatie terecht komt waar ze de kans krijgt zichzelf te ontwikkelen en uitgedaagd wordt.

Woorden die Tessa omschrijven zijn:
- Sociaal
- Extravert
- Energiek
- Ondernemend

Dit kan Tessa voor je doen

- Marktonderzoek
- Imago onderzoek
- Nieuwe marketingstrategie ontwikkelen

Waarom je deze kandidaat in je team wil hebben

Tessa heeft in haar derde jaar een acquisitie plan geschreven voor het bedrijf Marko Kerstpakketten. Hier is Tessa vijf maanden lang mee bezig geweest om uit te zoeken wat er nodig was om de Ice Cold klanten van het bedrijf weer tot een aankoop te stimuleren. Uiteindelijk heeft Tessa van haar leidinggevende bij Makro Kerstpakketten een 8 gekregen en is het acquisitie plan beoordeeld met een 7,4.

Verder heeft Tessa voor school meerdere vraagstukken bestudeerd. Denk aan het schrijven van een strategisch marketing communicatie plan. Of bijvoorbeeld een onderzoek voor het introduceren van een nieuw product.