Luuk student Bedrijfskunde MER op zoek naar een afstudeerstage Marketing

Luuk

Luuk kan ondersteuning bieden op het gebied van onderzoek, marketing en klantcontact

Dit is Luuk

Mag ik je voorstellen aan Luuk? Luuk is een gedreven student Bedrijfskunde MER met een levendige creativiteit en ondernemersgeest. Momenteel is hij op zoek naar een uitdagende afstudeerstage van 20 weken en waar hij 2 á 3 dagen per week kan meewerken. Luuk heeft een sterke interesse in marketing en houdt van out-of-the-box denken. Deze kennis en vaardigheden graag inzetten en verder ontwikkelen.

In zijn vrije tijd zoekt Luuk regelmatig de sportieve uitdaging op of geniet hij van het buitenleven in de natuur. Daarnaast benut hij zijn vrije momenten om zijn creatieve geest te laten floreren door teksten te schrijven.

Naast zijn studie heeft Luuk een uitgebreide ervaring van meer dan 10 jaar in de horeca, waar hij als barman actief is geweest. Deze ervaring heeft hem de kenmerken van een ware horecatijger bijgebracht. Tevens heeft hij waardevolle vaardigheden verworven in de klantenservice, waarbij hij zowel schriftelijk als telefonisch klantcontact heeft onderhouden en nazorg heeft verleend.

Luuk heeft zijn zinnen gezet op een afstudeerstage van twintig weken, waarin hij voldoende ruimte krijgt om zijn eigen onderzoek uit te voeren. Hij hecht grote waarde aan het feit dat de organisatie hem voorziet van een commercieel vraagstuk dat hem uitnodigt om diepgaand in de materie te duiken. Zo kan hij vervolgens een waardevol beroepsproduct opleveren. Hij is bereid om gedurende 2 á 3 dagen per week actief deel te nemen aan de werkzaamheden, waarbij werken op locatie geen enkel probleem voor hem is.

Luuks persoonlijkheid kan worden omschreven met de volgende worden:
- Bedachtzaam
- Sociaal
- Creatief
- Vrolijk
- Communicatief

Dit kan Luuk voor je doen

✔ Ondersteuning bieden in marketing en klantcontact
✔ Nieuwsbrieven schrijven
✔ Social media onderhoud
✔ Administratieve werkzaamheden
✔ 2 á 3 dagen per week meewerken
✔ Onderzoek uitvoeren

Waarom je deze kandidaat in je team wil hebben

In een eerdere stage bij Alga.Farm heeft Luuk zich gericht op het lanceren van een voedingsshot op de markt. Het bedrijf is gespecialiseerd in een bepaald type alg, spirulina genaamd, en de taak van de stagiairs was om deze alg om te vormen tot een smaakvolle drank die rijk is aan essentiële vitaminen. Binnen dit kader was Luuk belast met het ontwikkelen van het marketingbeleid en heeft hij nauwgezet onderzocht welke samenwerkingsverbanden hiervoor essentieel zouden zijn. Het resulterende plan ligt klaar om geïmplementeerd te worden, maar momenteel is dit nog niet gerealiseerd vanwege de beperkte productieschaal van de Spirulina.

Luuk heeft tevens tijdens zijn studie zijn focus gericht op het opzetten van partnerships en het verwerven van ondersteuning voor een liefdadigheidsrally ten behoeve van een organisatie die strijdt tegen kanker. In het kader van deze rally was Luuk persoonlijk verantwoordelijk voor het aangaan van partnerships. Dankzij de inzet van het team wisten zij tijdens deze rally een indrukwekkend bedrag van 127.000 euro op te halen voor het Koningin Wilhelmina Fonds.