Gemotiveerde student 'Ondernemerschap & Retail management' op zoek naar een uitdagende afstudeerstage!

Joel

Joël kan binnen de organisatie aan de slag met het opzetten van een marketingcommunicatieplan.

Dit is Joel

Maak kennis voor Joël! Joël zit momenteel in het vierde jaar van de opleiding 'Ondernemerschap & Retail management' in Den Bosch en is per februari op zoek naar een uitdagende afstudeerstage waar hij gedurende 20 weken aan de slag kan gaan met het opstellen van een marketingcommunicatieplan.

Joël heeft voor de opleiding gekozen, omdat het een brede opleiding is en Joël graag kennis opdoet over verschillende facetten in het bedrijfsleven. Binnen de opleiding vindt Joël marketing het meest interessant. Naast de studie heeft Joël ook een aanvullende NTI-opleiding gedaan in de richting van marketing. De kennis die hij tijdens zijn opleiding opgedaan heeft zou hij graag inzetten met het maken van een marketingcommunicatieplan.

Woorden die Joël verder omschrijven zijn:
- Ondernemend
- Onderzoekend
- Energiek
- Sociaal

Dit kan Joel voor je doen

Joël wil met zijn kennis graag iets toevoegen aan de organisatie!

Waarom je deze kandidaat in je team wil hebben

Joël heeft gedurende 3 maanden een online marketingcommunicatie onderzoek en adviesrapport geschreven voor lunchroom Key West Beachhouse. Deze is als een van de enkele projecten per schooljaar meegenomen als een excellent project binnen Avans Hogeschool (8.0 of hoger).

Joël heeft gedurende een 6 maanden durende meewerkstage een onderzoek en adviesrapport geschreven op het gebied van e-commerce en online marketing van Jeans Centre en Garcia (JOG-group). De aanbevelingen en analyses hadden betrekking tot conversieoptimalisatie, sociaal media marketing en affiliate marketing. Deze is vanuit het bedrijf met een 9 beoordeeld

Joël heeft verschillende ondernemersplannen geschreven en gedurende 6 maanden gewerkt aan een eigen onderneming tijdens de minorperiode van 6 maanden. Hierbij zijn alle vormen van online marketing zijn werkzaamheden geweest en kent hij de verschillende facetten van een onderneming.

Joël Heeft gedurende 6 maanden een marketingplan geschreven voor een nagelsalonketen Universal Nails. Hierbij zijn alle marketingvormen aangescherpt en heeft Joël vanuit eigen content een reclamefilmpje en verschillende communicatie-uitingen ontwikkeld.