Enthousiaste jongedame op zoek naar een uitdagende afstudeerstage!

Rishaida

Waarom je deze kandidaat in je team wil hebben

Rishaida is afgelopen februari 2022 begonnen met een meewerkstage bij SPIE Nederland, als implementatiemanager. Een implementatiemanager is het aanspreekpunt van de klant bij het inrichten van een contract. De contracten bij SPIE zijn opgesplitst in zogeheten klantenteams. SPIE had in december 2021 een aanbesteding gewonnen voor het uitvoeren van preventief en correctief onderhoud bij het stadhuis voor Gemeente Amsterdam. De implementatie van het contract bestaande uit: het inrichten van ERP-systemen, het verzorgen van de overdracht, het uitvoeren van een 0-inspectie conform NEN2767 met de daarbij uitrollende inventarisatielijst/rapportages, het opstellen van een onderhoudsplanning, het opstellen van een meerjarig onderhoudsplanning incl. budget in samenwerking met maintenance engineers, het verifiëren van onderhoudsvoorschriften, het verzorgen van een kwaliteitsplan, het verzorgen van een VGM-plan in samenwerking met de SHEQ-officers en het creëren van een E-learing tool voor de medewerkers van het team. De implementatiefase is op 1 mei 2022 afgerond. Rishaida heeft in deze periode veel vrijheid en verantwoordelijkheid gekregen doordat zij al een aantal jaren werkzaam was bij SPIE. De klant was ontzettend tevreden en we waren de eerste partij die de klant zo betrokken heeft bij het gehele proces. Rishaida heeft de meewerkstage uiteindelijk afgesloten met een 9.

Rishaida is afgelopen februari 2022 begonnen met een meewerkstage bij SPIE Nederland. Hier is zij begonnen als implementatiemanager, nadat deze periode afgerond was is ze nog als procesmanager aan de slag geweest voor contractenteam Politie Midden Nederland. Het klantenteam is sinds 2020 verantwoordelijk voor het uitvoeren van preventief en correctief onderhoud en het uitvoeren van Bijkomend Werk aan de elektrotechnische installaties. Bijkomend werk gaat over grotere projecten zoals het vervangen van noodverlichting naar LED. Het interne proces was te uitgebreid met weinig toegevoegde waarde voor de klant. Offertes bleven langer liggen en akkoorden lieten op zich wachten. Na een paperbrown session met het team heeft Rishaida de knelpunten opgeschreven en heeft zij het proces in Visio herschreven en opnieuw met het team gedeeld. Na wat aanpassingen is het proces definitief gemaakt en zijn er wijzingen gedaan door de ICT afdeling. De projectmananger kon daarna de openstaande acties goed monitoren en zijn team aansturen. Rishaida heeft de meewerkstage uiteindelijk afgesloten met een 9.