Commerciële student Kevin zoekt een marketing gerelateerde meewerkstage

Kevin

Kevin gaat graag aan de slag met alle marketing gerelateerde werkzaamheden binnen jouw bedrijf!

Dit is Kevin

Mag ik je voorstellen aan Kevin (20)? Een student Bedrijfskunde die per september op zoek is naar een marketing-gerelateerde meewerkstage. Voor zijn opleiding gaat Kevin 20 weken lang, 4 dagen per week meewerken en daarnaast een klein onderzoek uitvoeren. Kevin is breed ingesteld en is dan ook op zoek naar een veelzijdige stage, waar hij veel praktijkervaring op kan doen.

Na het afronden van de havo is Kevin naar verschillende open dagen geweest, omdat hij zich graag breed wilde oriënteren. Hierdoor is zijn weloverwogen keuze voor Bedrijfskunde hem nog geen moment tegengevallen. De breedte van zijn opleiding was belangrijk, maar dat hij ook marketing binnen zijn opleiding kreeg was toch het meest belangrijker. Waar hij nog beter achter gekomen is tijdens zijn opleiding. Tijdens zijn stage wil Kevin de theoretische kennis graag toepassen in de praktijk, zowel creatief als analytisch. Naast het 4 dagen meewerken zal Kevin zich bezig gaan houden met het uitvoeren van een klein marketing-gerelateerd onderzoek.

Zelf staat Kevin bekend als iemand die altijd klaar staat voor zijn vrienden en familie een harde werker is en daarnaast zelden last heeft van een slecht humeur. Dit is dan ook een van de redenen waardoor hij goed binnen jullie team past. Al geeft Kevin wel aan dat hij op sommige momenten vaker aan zichzelf moet denken, aangezien hij vaak anderen op de eerste plek zet. Gelukkig werkt Kevin hier steeds vaker aan door niet overal ja tegen te zeggen.
Woorden die Kevin omschrijven:

- Sociaal
- Spontaan
- Loyaal
- Hardwerkend
- Zelfstandig

Dit kan Kevin voor je doen

;

Waarom je deze kandidaat in je team wil hebben

Tijdens zijn studie bedrijfskunde is Kevin met verschillende soorten vakken in aanmerking gekomen. Van Finance tot IT. Ook marketing werd er behandeld. Zo had Kevin in zijn eerste jaar het vak ‘Marketing en Strategie’ waarbij Kevin de markt en de marktpropositie van Heineken heeft onderzocht. Kevin moest een marketingplan opstellen voor Heineken. Zo heeft Kevin met verschillende modellen gewerkt, zoals het BCG-matrix. Kevin heeft voor ‘Marketing en Strategie’ ook een 8,3 behaald.

In het derde jaar heeft Kevin een marketing stage gevolgd bij ENTREE Magazine. Daar moest Kevin de website verbeteren, de geplaatste artikelen en clicks analyseren. Deze data moest Kevin verwerken in een dashboard, zodat de werknemers alle informatie in een opslag kon zien. Verder moest Kevin de abonnementen lijst controleren en opschonen.

Het onderzoek wat Kevin gehouden heeft, had betrekking op HR. Zo heeft Kevin de werkdruk onderzocht en die verlicht door het automatiseren van processen. Voor het onderzoek heeft Kevin een 7,8 ontvangen.