Aurelie een gedreven facility management studente die per februari kan starten.

Aurelie

Aurelie haar kwaliteiten liggen bij het organiseren van evenementen en alles wat met marketing en communicatie te maken heeft.

Dit is Aurelie

Maak kennis met Aurelie: Een gedreven vierdejaars studente Facility Management, die per februari op zoek is naar een uitdagende afstudeerstage binnen de evenementen management of marketing communicatie. Aurelie heeft vanwege de diversiteit voor de opleiding Facility Management gekozen, daarnaast sprak het gedeelte 'organiseren' haar heel erg aan.

Aurelie heeft stage gelopen bij een vastgoed bedrijf, die actief was binnen het verhuren van kantoorpanden. Tijdens haar stage liep zij met de accountmanager mee en heeft zij het hele verkoop proces leren ontdekken en uitvoeren. Tijdens deze stage is Aurelie er voornamelijk achter gekomen dat te commerciële functies niks voor haar zijn. Zij gaat graag aan de slag met mensen en hoe zij denken.

Hierdoor heeft zij gekozen voor de minor toegepaste communicatie & creatie. Haar minor bestaat uit een aantal fases, waarbij onder andere de volgende onderwerpen aan bod zijn gekomen: presenteren, gedragsverandering en communicatie skills. Tijdens de minor staat vooral de mens centraal en hoe je middels communicatiemiddelen, zoals posters het beste jou boodschap kan uiten. Naast evenementen management lijkt het Aurelie leuk om tijdens haar afstudeerstage een vervolg te geven aan haar minor.

Aurelie is te omschrijven als creatief, organiserend en iemand die veel inzicht heeft voor details. Ze is erg behulpzaam en wilt zichzelf graag verder ontwikkelen en ontplooien tijdens haar afstudeerstage. Zij is een toppertje die voor elke organisatie binnen de evenementen of marketing communicatie branche van meerwaarde kan zijn.

Dit kan Aurelie voor je doen

- Het opzetten van een communicatieplan
- Onderzoek naar beurzen en evenementen
- Campagneonderzoek

Waarom je deze kandidaat in je team wil hebben

Aurelie heeft een adviesrapport geschreven waarbij onderzoek is gedaan naar het BREEAM In-Use certificaat. Er is onderzocht op welke manier, de Designer Outlet in Roermond, dit certificaat kan behalen door het water- en energieverbruik te verminderen. Aurelie's rol: projectleider, eindverantwoordelijke voor het project. Aurelie maakte gedurende 10 weken lang de planning en stuurde een projectgroep van 6 man aan. Ook hield zij de voortgang van het project in de gaten. Als projectleider nam ze belangrijke beslissingen en zorgde ze dat het project succesvol werd afgerond. Het project is uiteindelijk beoordeeld met een 8,2.

Aurelie schreef een adviesrapport waarbij onderzoek is gedaan naar het verbeteren van het imago van de wijk Hoensbroek (gemeente Heerlen) door het zwerfafval in de wijk te verminderen. Aurelie's rol: projectdeelnemer. Tijdens dit project heeft zij zich veel bezig gehouden met het visualiseren van prototypes. Hierbij heeft de projectgroep gebruik gemaakt van verschillende creatieve brainstormtechnieken om uiteindelijk tot één idee te komen. Dit idee heeft Aurelie uitgewerkt in posters, een landing page en een infographic. Het resultaat van dit project was een 8.