Steven, een student Commerciële Economie op zoek naar een afstudeerstage

Steven

Dit is Steven

Mag ik je voorstellen aan Steven? Een student Commerciële Economie met een internationale interesse die per februari op zoek is naar een afstudeerstage van 20 weken. Direct na zijn middelbare school heeft Steven voor zijn huidige studie gekozen. Dit was vooral vanwege de mogelijkheden met marketing, alsook de economische aspecten die bij deze opleiding ruimschoots behandeld worden. Steven zou eigenlijk per september aan zijn minor in Spanje beginnen, maar in verband met Corona heeft hij dit omgewisseld met zijn stage, waardoor hij nog last-minute nog druk op zoek is naar een toffe organisatie!

Voor de afronding van zijn studie zoekt Steven op dit moment een afstudeerstage, waarin hij zichzelf verder kan ontwikkelen binnen online marketing. Steven is er namelijk tijdens zijn opleiding achter gekomen dat dit enorm zijn interesse heeft. Hij kan dan ook overweg met SEO/SEA, Google Analytics, Facebook Ads en Wordpress en heeft eerder een strategisch marketingplan ontwikkeld. Steven staat er in overleg voor open om meer dan 50% mee te werken, zo lang de kwaliteit van het onderzoek gewaarborgd blijft.

Woorden die Steven omschrijven:
- Gedreven
- Structureel
- Sociaal
- Resultaatgericht
- Representatief

Steven is een gedreven en representatieve student en geeft hierbij aan dat hij zichzelf graag verder wil ontwikkelen op professioneel vlak, om hiermee het maximaal haalbare uit zijn stage te halen. Hierbij geeft hij aan dat hij graag met zijn stagebegeleider elkaars verwachtingen wil bespreken, zodat hier concreet aan gewerkt kan worden. Daarbij geeft hij ook aan niet bang te zijn om dit zelf te bewerkstelligen.

Dit kan Steven voor je doen

- Meewerken op de marketing afdeling
- (Online) marketingplan opstellen
- Aan de slag met SEO/SEA, Google Analytics, Facebook Ads en Wordpress

Waarom je deze kandidaat in je team wil hebben

Steven heeft in zijn 3e jaar een project gedaan voor Baan Twente, waarbij hij een strategisch marketingplan heeft geschreven. Zo moest er een nieuw concept inspelen op de veranderende mobiliteitsmarkt. Door middel van onderzoek in de interne en externe omgeving kon Steven en zijn medestudenten advies geven wat het bedrijf moet doen om in de toekomst de continuïteit te waarborgen. Hiervoor heeft hij onderzoek uitgevoerd, interviews afgenomen en de resultaten geanalyseerd. Uiteindelijk waren Steven en Baan Twente tevreden met het eindresultaat, die hij graag in een kennismakingsgesprek toelicht waar nodig.

Steven heeft in het 3e jaar van zijn omleiding een stage gevolgd bij Sportbedrijf Arnhem en dit bedrijf organiseert evenementen in de binnenstad van Arnhem. Een nieuwe afdeling wilde zich echter gaan richten op het organiseren van bedrijfsuitjes voor de zakelijke markt. Steven heeft onderzoek gedaan naar de mogelijkheden en een aanbeveling geschreven om de verkoop te verhogen. Dit werd vastgelegd in een salesplan. Door middel van onderzoek en interviews werden de kansen en bedreigingen in de markt geanalyseerd. Vervolgens werd door middel van een creatief idee de aanbeveling geschreven.