Gedreven student Business Studies per januari 2020 op zoek naar een afstudeerstage

Marit

Marit kan marktonderzoek doen of een strategisch marketingplan schrijven

Dit is Marit

Ik stel je graag voor aan Marit. Zij studeert Business Studies en is per januari 2020 op zoek naar een afstudeerstage. Zij kan 4 dagen in de week aanwezig zijn en 2,5 meewerken.

Marit zocht een brede studie, waar zij veel economische vakken zou krijgen. Dit is ook de reden dat zij voor Business Studies heeft gekozen. Ze krijgt vakken als HRM, financiën, recht en logistiek. Marketing sprak haar het meest aan. Daarom heeft ze ook de afstudeerrichting marketing gekozen. Marit vindt het heel interessant om op een doelgroep in te spelen via verschillende online kanalen.

Marit heeft eerder stage gelopen bij een online marketing organisatie. Als marketing/e-commerce stagiaire was zij verantwoordelijk voor het vertalen van teksten, het schrijven van nieuwsbrieven en het analyseren van de website. Hier heeft ze haar SEO ervaring opgedaan. Linkbuilding en e-mailmarketing zijn woorden die haar zeker niet afschrikken! Ook heeft ze onderzoek naar het merkimago gehouden. Ze heeft verschillende klanten en medewerkers geïnterviewd en heeft hier een adviesrapport over geschreven.
Momenteel werkt Marit nog steeds voor deze organisatie. Echter niet meer als marketeer, maar als klantenservicemedewerkster.

Ik heb Marit leren kennen als en spontane en gedreven student. Ze is erg gestructureerd en houdt zich graag aan haar planning. Ze wilt zichzelf nog graag ontwikkelen op gebied van marketing.

Kan Marit bij jullie aan de slag?

Dit kan Marit voor je doen

- Marit kan meewerken op de marketing/communicatie afdeling
- Marit kan een marktonderzoek uitvoeren
- Marit kan een strategisch online marketingplan schrijven

Waarom je deze kandidaat in je team wil hebben

Tijdens mijn vorige stage vooral gewerkt met online marketing en ook een onderzoek gedaan binnen het bedrijf. Dit onderzoek was gefocust op het aanpassen van de brand image binnen het bedrijf. Deze succesvol afgerond met een 8.

Afgelopen schooljaar een omnichannel marketingplan uitgewerkt voor een bedrijf om alles duidelijk in beeld te brengen.

Voor een ander project in het vorige schooljaar de marketing context van een bedrijf geanalyseerd aan de hand van benchmark companies.