Vriendelijke en leergierige communicatie multimediadesign student is per direct voor 16 uur per week beschikbaar voor een uitdagende bijbaan.

Daisy

Daisy kan aan de slag met de vormgeving, UX en nog veel meer.

Dit is Daisy

Maak kennis met Daisy. Daisy volgt de opleiding communicatie multimediadesign en is per direct voor 16 uur per week beschikbaar voor een uitdagende baan.

Na het behalen van haar vmbo diploma is Daisy op zoek gegaan naar een creatieve opleiding. Ze kwam uit bij de opleiding grafisch vormgeving en vond vooral de creatieve aspecten als tekenen en ontwerpen interessant. Na het behalen van haar mbo opleiding wilde ze graag doorstuderen en koos zij voor de vervolgopleiding communicatie multimediadesign.

Daisy is een leergierige en zorgzame dame. Een verbeterpunt van haar is dat ze sommige taken kan uitstellen. Dit zou ze graag tijdens haar baan willen verbeteren. In haar vrije tijd is ze regelmatig in de dansschool te vinden en gaat ze graag op pad met vrienden.

Voor haar bijbaan is Daisy op zoek naar een baan waar ze zich echt bezig kan houden met het ontwerpen en de user experience. Ze heeft al ervaring met de programma's van adobe. Ben jij op zoek naar een gedreven student dan is Daisy de student voor jou!

Dit kan Daisy voor je doen

- UX design
- Indesign
- Photoshop
- Illustrator

Waarom je deze kandidaat in je team wil hebben

School heeft Daisy (en haar klasgenoten) de opdracht gegeven om in naam van Libresse een maandverband verpakkingsdoos te maken. Als eerst begint ze met een marketingonderzoek, doelgroeponderzoek en een SWOT-analyse. De doelgroep die Daisy heeft gekozen zijn meiden die zich pas in de eerste fase van hun menstruatie bevinden. Waarom deze doelgroep? De overgang van meisje naar jonge vrouw is nieuw maar vervelend. Op deze jonge leeftijd is het taboe om erover te spreken of met een maandverbandje door de schoolgangen te lopen. Daisy heeft vijf verschillende doosjes gemaakt die één geheel vormen. Elke dag een doosje dat makkelijk in de tas past of in de hand waarmee je alsnog door de schoolgangen heen kunt lopen. De doosjes zijn kleurrijk en hebben er allemaal een andere print op staan met het thema; poesje. Daisy heeft niet alleen over de verpakking nagedacht maar ook over de maandverband zelf. Ze heeft deze opgerold zodat het gemakkelijk in het doosje en in de hand past als de gebruiker deze wilt verstoppen. Per doosje zitten er vijf rolletjes in, wat genoeg moet zijn voor een hele schooldag. Het eindresultaat is zeer geslaagd en velen vonden het een leuk concept.

Tijdens haar stage bij het bedrijf Image Line in London heeft ze de huisstijl mogen veranderen. Het bedrijf wilde voornamelijk een nieuw logo waaruit de stijl doorgetrokken kon worden naar een website die ze hebben uitbesteed. Wanneer Daisy een project krijgt begint ze altijd eerst met haar onderzoek. Des te meer info ze heeft des te meer ze er op kan bouwen. Met een aantal concepten gaat ze langs om de mening van haar collega’s te vragen. Vervolgens werkt ze deze uit tot een eindconcept, rekening houdend met de voorkeuren van haar collega’s en de duidelijkheid voor de vaste en potentiële klant.