Enthousiaste en creatieve student is per september op zoek naar een uitdagende stage!

Gini

Gini kan aan de slag met verschillende taken op de marketing afdeling.

Dit is Gini

Maak kennis met Gini! Gini is een gemotiveerde student. Ze volgt de opleiding communicatie en gaat per september stage lopen. Ze is voor een periode van 20 weken voor 5 dagen per week beschikbaar.

Na het behalen van haar havo diploma heeft Gini besloten om de opleiding communicatie te volgen. Ze heeft altijd veel affiniteit gehad met de marketing en wilde hier graag meer ervaring in opdoen! Gini heeft veel ervaring met het ontwerpen van flyers en gaat graag de creatieve kant op.

Gini is flexibel en open. Ze is in haar vrije tijd veel op het hockeyveld of in de sportschool te vinden. Daarnaast spreekt ze regelmatig met vriendinnen af. Gini is zeer professioneel en gedreven. Ze zorgt altijd dat ze al haar taken op tijd af maakt. Ze is per september op zoek naar een uitdagende stage. Ze wil graag meer ervaring op de marketing afdeling opdoen. Ze heeft ervaring met het schrijven van content en social media. De designerkant ligt haar ook. Gini heeft ervaring met Spss en Canva en zou graag haar kennis uitbreiden met Photoshop. Door haar doorzettertsvermogen neemt Gini soms te veel hooi op haar vork. Ze wil graag leren om nee te zeggen. Ben jij op zoek naar een gedreven en gemotiveerde student, dan is Gini de student voor jou!

Dit kan Gini voor je doen

- Content schrijven
- Social media beheren
- Ontwerpen van flyers
- Spss
- Excel, Word, Powerpoint
- Canva

Waarom je deze kandidaat in je team wil hebben

Gini heeft in het eerste semester van jaar twee een project afgerond met betrekking tot gedragsverandering. Samen met drie andere studenten heeft zij dit project uitgevoerd. Zij hebben dit project uitgevoerd voor Rutgers. Het kenniscentrum van seksualiteit. Met als adviesvraag : Met welke communicatiestrategie kunnen vrouwen van 18 tot en met 25 jaar beïnvloed worden, zodat zij de anticonceptiepil goed gebruiken?
Hiervoor zijn drie interventies bedacht na het houden van enquetes en interviews onder de doelgroep. Dit project is afgesloten met een 7,1

Gini heeft in het eerste jaar een marketingplan ontwikkeld voor Save the Children. Samen met drie andere groepsleden hebben zij een marketingplan ontwikkeld om de ‘digi-collect’ pagina van Save the Children op de markt te zetten. Gini haar rol binnen dit project was het maken van visuals. Zo heef zij de infographic en meerdere posters gemaakt. Dit project is afgerond met het cijfer 7,2