Afgestudeerde student international hospitality management per direct op zoek naar een bijbaan

Yoëlle

Yoëlle kan ondersteunen op gebied van online marketing

Dit is Yoëlle

Ik stel je graag voor aan Yoëlle. Zij heeft de opleiding international hospitality management afgerond. Per februari hoopt zij te starten met de pre-master Marketing. Per direct is zij op zoek naar een bijbaan voor ongeveer 2 tot 3 dagen in de week.

Tijdens de opleiding international hospitality mangement is Yoëlle erachter gekomen dat marketing echt haar ding is. Ze vindt het super interessant om online en offline een doelgroep te bereiken. Per februari wil zij daarom ook starten met de master marketing. Binnen deze studie hoopt zij haar creativiteit verder te ontwikkelen. Ze houdt erg van het schrijven van teksten en fotografie. Tijdens haar stage heeft zij ook een cursus gevolgd voor Photoshop en Indesign. Hier heeft zij dus ook kennis van.

Yoëlle heeft heeft twee minoren in het buitenland gevolgd. Marketing & management in Bangkok en een vervolg op deze minor op Bali. Ze heeft hier veel theoretische kennis op gebied van marketing opgedaan en op Bali heeft ze dit ook mogen toepassen voor een organisatie. Ze heeft een plan gemaakt hoe een golfbaan meer toestroom kon krijgen.

Tijdens haar stage is ze ook veel bezig geweest met online marketing. Ze maakte een plan voor de sociale media kanalen en mocht ook posts maken en bedenken. Ze schreef hier ook blogs waarbij een stukje SEO kwam kijken. Hier heeft ze de basiskennis van. Ook was ze verantwoordelijk voor het onderhouden van de Wordpress website.

Ik heb Yoëlle leren kennen als een sociale en enthousiaste student. Soms kan ze teveel hooi op haar vork nemen, omdat ze zo enthousiast kan worden. Verder gaat ze 100% voor haar doelen en zoekt ze een bijbaan waar zij haar creativiteit kan uiten.

Kan Yoëlle bij jullie aan de slag?

Dit kan Yoëlle voor je doen

Yoëlle is een enthousiaste en leergierige student

Waarom je deze kandidaat in je team wil hebben

Story strategy plan voor socials Pulitzer Amsterdam (@pulitzer.amsterdam, @pulitzerbar.amsterdam, @jansz.amsterdam) - Tijdens mijn afstudeerstage (11 maanden) op de Marketing afdeling van Pulitzer Amsterdam was ik onder andere verantwoordelijk voor de social media kanalen. Op dat moment werden stories steeds meer gebruikt op Instagram en de Instagram accounts van Pulitzer Amsterdam had hier nog geen plan voor. Dit werd dus een van mijn projecten voor mijn stageperiode. Voor Instagram heb ik een story plan ontwikkeld. Dit houdt in dat ik de onderwerpen voor highlights heb gemaakt en templates heb ontwikkeld voor verschillende soorten instagram stories met behulp van InDesign en Unfold (app). Ook de inhoud voor de stories heb ik in mijn stage periode verzorgd, van fotografie tot communicatie. Dit is een geslaagd plan geworden en is als resultaat ook gebruikt als 'best practice' voor andere hotels van de Lore Group waar Pultizer Amsterdam onder valt. De andere hotels die hun story plan ook hierop hebben gebasseerd zijn Kimpton DeWitt Amsterdam (@kimptondewitt) en RIGGS, Washington D.C. (@riggshotel).

Social marketing promotie voor evenementen (o.a. Pulitzer Pride, Sjansz met Jansz., Amsterdam Cocktail Week, Prinsengrachtconcert, Pulitzer Home) - Tijdens mijn afstudeerstage (11 maanden) op de Marketing afdeling van Pulitzer Amsterdam was ik ook verantwoordelijk voor het promoten van evenementen die wij organiseerden in het hotel/onze outlets. Voor verschillende evenementen heb ik promotieplannen gemaakt en uitgevoerd: van creatie tot publicatie. Dit heeft ervoor gezorgd dat de desbetreffende evenementen onder de aandacht kwamen.