Wiskundige student is op zoek naar een financiële bijbaan voor 20 uur per week in de regio van Den Haag

Samer

Samer kan aan de slag met financiële en administratieve werkzaamheden

Dit is Samer

Mag ik je voorstellen aan Samer? Hij gaat 2 wiskundige bacheloropleidingen volgen en is daarnaast voor 20 uur per week beschikbaar voor een bijbaan in de regio van Den Haag.

Samer is 18 jaar oud en is zojuist geslaagd voor zijn VWO diploma en gaat per september aan de slag met 2 bacheloropleidingen; economie & econmetrie. Hij is analytisch sterk en altijd goed geweest met de financiële vakken op school. Voor nu is hij op zoek naar een bijbaan waarin hij zijn financiële kennis kan toepassen en verder kan ontwikkelen.

Samer is een jongen met een duidelijke doel voor ogen. Hij weet wat hij wil studeren en waar hij uiteindelijk wil komen. Leergierig en zichzelf willen ontwikkelen zijn ook woorden die hem goed omschrijven.
Samer was op zijn 9e al bezig met programmeren. Hij heeft zichzelf java script en html aangeleerd waarbij hij ook zich in google analytics is gaan verdiepen. Op zijn 14e had hij als freelancer al zijn eerste opdrachten als web designer waarbij hij ook content op de websites plaatste. Dit is de technische informatica kant die hem ook erg ligt. Dit zijn werkzaamheden die hij in zijn bijbaan ook op kan pakken naast de financiën.

Samer is ook erg behulpzaam. Als leerlingmentor van de brugklas helpt hij veel studenten in hun ontwikkeling. Hij legt de lat hoog voor zichzelf en kan daarin ook doorslaan waarin hij werkzaamheden zelfstandig wil uitvoeren. Hij weet dat dit zijn ontwikkelpunt is en wil hier ook aan werken.
Samer is op zoek naar een bijbaan waar hij veel verantwoordelijkheden kan oppakken en zichzelf verder kan ontwikkelen.

Kan hij bij jullie in de organisatie aan de slag?

Dit kan Samer voor je doen

- Kostprijsberekeningen uitvoeren
- Jaarverslagen controleren
- Interne en externe controles uitvoeren
- Risicoanalyses uitvoeren

Waarom je deze kandidaat in je team wil hebben

Samer was leerlingmentor van een brugklas. Hierbij heeft hij een brugklas begeleid in hun eerste jaar op de middelbare school. Hier heeft hij (naast de kinderen) ook vaak de ouders te woord gestaan, waardoor hij veel sociale en communicatieve vaardigheden heeft ontwikkeld. Omdat hij op een Dalton school zat, was het aanleren van de kinderen van 'zelfstandigheid' voor hem een prominente taak. Onder het aanleren van zelfstandigheid vallen onderwerpen als: plannen, communiceren, verantwoordelijkheid, en de andere Dalton-kernwaarden.

Ook het inplannen en regelen van buitenschoolse activiteiten vielen onder Samers takenpakket. Hierbij heeft hij vaak contact moeten opnemen met organisaties om activiteiten te bespreken en in te plannen. Hierbij heeft hij volledige verantwoordelijkheid gekregen; zo hij heeft zelf de afweging mogen maken of de kosten niet te hoog waren en of de activiteiten overeenkwamen met de interesses van de klas. Ook heeft hij zelf de brieven opgesteld en verstuurd naar de ouders om hen te informeren over de activiteiten.

Samer hield zijn profielwerkstuk over de krachten die op een vliegtuigvleugel werken (aerodynamica). Dit is een zeer ingewikkeld en wiskundig onderwerp waarbij inzicht en analytisch denkvermogen benodigd zijn. In dit profielwerkstuk is zowel gebruik gemaakt van een simulatie als een hoop berekeningen. Het maken van de simulatie heeft Samer zichzelf aangeleerd, en dit toont dan ook direct zijn doorzettings- en leervermogen aan. De berekeningen tonen het wiskundig en analytisch inzicht van Samer aan.