Een Sport economie student op zoek naar een uitdagende meewerkstage per september beschikbaar! (regio Tilburg)

Nik

Nik kan aan de slag ondersteunende marketing en sales werkzaamheden!

Dit is Nik

Mag ik je voorstellen aan Nik (23)? Een student Sporteconomie die op zoek is naar een stage vanaf september voor een periode van 20 weken, 5 dagen in de week. Nik heeft, voordat hij aan het HBO begon, eerst zijn havo diploma afgerond. Daarna startte hij met de HBO opleiding finance en control, maar besloot daar mee te stoppen omdat het niet de juiste opleiding was voor Nik. Op zijn huidige studie zit hij goed op zijn plek. Als verdieping van de studie denkt Nik er over na om de master Recht of accountmanager en sales te gaan volgen. Deze keuze maakt hij na zijn stage die hij in september gaat lopen.

Momenteel is Nik op zoek naar een meewerkstage. Nik is op zoek naar een stage op het gebied van marketing of sales. Het voornaamste doel van zijn stage is het meewerken binnen een bedrijf. Opdrachten die Nik eventueel op kan pakken zullen met name zijn een (online) marketingplan, businessplan, activatieplan of bijvoorbeeld een marketing campagne opzetten.

Woorden die Nik omschrijven:
- Sociaal
- Kritisch
- Analytisch

Nik is een sociale student die goed is in omgang met andere mensen. Hij komt over als een student die erg kritisch kan zijn tegen over zichzelf en dat zorgt ervoor dat hij altijd zijn werk juist inlevert. Nik vindt het belangrijk om in team verband te werken zodat hij een team ook kan versterken. In zijn vrije tijd is Nik te vinden op het voetbalveld daarnaast bokst en doet Nik aan fitness.

Nik is op zoek naar een meewerkstage in regio Tilburg. Kan Nik binnen jouw organisatie aan de slag? Dan stel ik hem graag voor!

Dit kan Nik voor je doen

- Ondersteunen sales of marketing afdeling
- (Online) marketingplan
- Activatieplan
- Online marketing campagne

Waarom je deze kandidaat in je team wil hebben

Nik heeft een project gedaan tijdens zijn opleiding SPECO Marketing. Dit was een Marketingplan schrijven voor een nieuw product dat zij mochten bedenken. Hierin heeft Nik aan de creatieve kant zijn bijdrage aangeleverd door het product te bedenken. De uitvoering hoe het eindresultaat er moest uitzien en het bepalen voor welke doelgroep het is. Hier had ik ook een leidende rol om iedereen scherp te houden en de samenwerking goed te laten verlopen. Het resultaat was gemiddeld had zeker beter gekund. Als ik het over mocht doen dan had ik uitgebreider en gedetailleerder uitgewerkt. De aanpak die we hebben toegepast was dat we de taken gingen opdelen en kwam je vast te zitten dat we dan snel bij elkaar komen om te brainstormen. Wat ik fijn vind werken, omdat je zo makkelijk effectief in je eigen tijd kan werken. Mocht je vast komen te zitten kom je bij elkaar om elkaar input te geven zo tot een frisse blik te komen.

Een project dat Nik heeft gedaan is een Online marketing campagne opzetten voor een organisatie. De organisatie waar voor Nik de campagne voor gedaan heeft was voor de wieler vereniging De Jonge Renner.
Wat Nik heeft gedaan was het bedenken van content en contact onderhouden met de werkgever. De content moest leiden tot meer bekendheid in de regio en kennis van de sponsoren van De Jonge Renner. Door deze content te plaatsen was een derde doelstelling het aanzetten van potentiële sponsoren. Hier heeft Nik in de 2 maanden die we kregen voor de campagne 8 advertenties geplaatst.
Deze waren variërend van sponsor gerelateerde advertenties tot advertentie van het aanzetten tot lid worden of sponsor. Na de campagne was er een aanzienlijke verandering in volgers.