Studente Creative Business op zoek naar een marketing meewerkstage per februari

Marlinde

Ik heb Marlinde leren kennen als een ijverige en creatieve student

Dit is Marlinde

Mag ik je voorstellen aan Marlinde (21)? Een studente Creative Business die voor haar derde jaar van haar opleiding een meewerkstage zoekt. Tijdens deze stage zal zij vier dagen per week mee kunnen werken en daarnaast een dag aan haar onderzoek besteden. Tijdens haar stage wil Marlinde het liefst ondersteuning bieden op het gebied van social mediamarketing en content creatie.

Na het behalen van de havo is Marlinde direct doorgegaan met opleiding Creative Business. Een van de redenen dat zij voor deze opleiding heeft gekozen is dat de opleiding breed ingestoken is, waardoor zij tijdens haar opleiding kan achterhalen waar haar interesses liggen. Hierdoor is zij er dan ook achter gekomen dat haar interesses vooral naar marketing uitgaan en dan met name de creatieve kant. Naast marketing vindt Marlinde audio visueel ook erg interessant, wat een van de onderwerpen binnen haar opleiding is. Naast haar creatieve kant is Marlinde ook praktisch ingesteld, waardoor zij het organiseren van events, maken van promo video's en advertenties ook erg leuk vindt om te doen.

Tijdens haar opleiding heeft Marlinde zich bezig gehouden met het uitvoeren van verschillende projecten, waaronder het bedenken van een concept voor de stripdagen in Haarlem. Hierbij hebben zij in groepsverband onderzoek gedaan naar de doelgroep, om daarop aansluitend een concept te bedenken. Over dit project is onderaan de pagina meer te vinden.

Marlinde staat bij haar vrienden en familie bekend als iemand die erg aanwezig is, maar wel op een gezellige en zorgzame manier. Woorden die Marlinde omschrijven:
- Nauwkeurig
- Leergierig
- Geïnteresseerd
- IJverig
- Creatief

Dit kan Marlinde voor je doen

✔ 4 dagen per week meewerken
✔ Content creatie
✔ Social mediamarketing
✔ Audiovisuele/promotievideo's maken

Waarom je deze kandidaat in je team wil hebben

In haar eerste studiejaar heeft Marlinde samen met drie andere studenten een opdracht uitgevoerd voor het Yvonne van Gennip Talent Fonds. De opdracht was om een promotievideo te maken voor de geldinzamelingscampagne van een jonge judoka. Marlinde heeft hiervoor meerdere taken uitgevoerd zoals deskresearch en fieldresearch in de vorm van interviews. Voor dit onderzoek is ook gebruik gemaakt van meerdere marketingmodellen. Vanuit de resultaten van dit onderzoek heeft ze samen met de andere studenten een video geproduceerd. Haar taken bestonden bijvoorbeeld uit het maken van het draaiboek en het opnemen van beeldmateriaal. Het talent was uiteindelijk zeer tevreden met haar video.

In haar tweede studiejaar heeft Marlinde samen met vier andere studenten een opdracht uitgevoerd voor de Stripdagen Haarlem. De opdracht was om een concept te bedenken waardoor meer jongeren het evenement zouden bezoeken. Dit is uitgevoerd door middel van de design thinking methode. Haar taken bestonden onder andere uit het uitvoeren van een onderzoek door middel van desk- en fieldresearch. Hiervoor is gebruik gemaakt van een enquête en interviews. Ook heeft ze de gemaakte prototypes getest bij de doelgroep. Daarnaast was ze de contactpersoon en was zij dus verantwoordelijk voor het contact met de opdrachtgever. De opdrachtgever was uiteindelijk heel enthousiast over het geleverde concept.