Enthousiaste communicatie student vanaf februari op zoek naar een meewerkstage

Luna

Luna kan jullie fulltime voor 20 weken ondersteunen

Dit is Luna

Mag ik je voorstellen aan Luna (20)? Luna is een gedreven communicatie student en op zoek naar een meewerkstage waar zij ondersteuning kan bieden met marketing / communicatie werkzaamheden. Tijdens de stageperiode kan Luna 5 dagen per week werken.

Luna vindt creatief bezig zijn en de economische wereld erg interessant. Door deze interesses heeft ze veel open dagen bezocht en de opleiding communicatie trok haar aandacht het meest. Dit omdat het een mooie combinatie is tussen creativiteit en het op de juiste manier aanspreken van de doelgroep. Vakken die Luna het meest interessant vindt zijn dan ook gerelateerd aan bovenstaande combi, maar ook een markt of doelgroep onderzoek doen vindt Luna interessant. Een aantal relevante ervaringen die Luna heeft opgedaan vind je onderaan het profiel.

Tijdens het tweede jaar van haar opleiding heeft Luna stage gelopen bij IJsbaart. Ze was hier verantwoordelijk voor het creëren van een crowdfunding video en het actief beheren van de sociale mediakanalen. Daarnaast bezocht ze zowel bestaande als potentiële klanten, nam deel aan beurzen en pitchte het bedrijf op evenementen zoals Foodyard.

Naast de opleiding werkt Luna met veel plezier in de horeca. Qua eigenschappen zou ik Luna verder omschrijven als:
- Spontaan
- Zelfverzekerd
- Nieuwsgierig
- Gedreven

Dit kan Luna voor je doen

✔ 5 dagen meewerken
✔ Klein onderzoek schrijven
✔ Ondersteunen bij diverse marketing werkzaamheden

Waarom je deze kandidaat in je team wil hebben

Luna heeft in het eerste jaar van haar opleiding communicatie verschillende projecten moeten maken, waaronder het project Imago waar zij voor het merk Fairtrade Original het de gap moest verkleinen tussen werkelijke imago van keurmerk en het gewenste imago van foodmerk. Hierbij heeft Luna verschillende respondenten geïnterviewd. Hieruit merkte Luna dat er veel goede ideeën kwamen waar zij zelf niet direct aan had gedacht en door middel van co-creëren kwam zij op een hele mooie campagne uit waarvoor zij van school het cijfer 8,7 heeft gekregen.

Luna heeft in het eerste jaar van haar opleiding communicatie verschillende projecten moeten maken, waaronder het project storytelling. Voor dit project moest Luna een pakkend verhaal schrijven voor SUITE702 (een beddengoed merk). Dit verhaal moest ervoor zorgen dan SUITE702 zou uitblinken tussen alle andere beddengoed merken. Luna heeft hier veel online (deks)onderzoek gedaan en een aantal respondenten geïnterviewd. Luna merkte dat je veel informatie online kunt vinden, maar dat de antwoorden uit het interview nog veel waardevoller zijn, omdat je dan echt de doelgroep aanspreekt. Voor dot project heeft Luna van school uiteindelijk een 6,7 gemiddeld gekregen waarvan het deels groepswerk en deels individueel werk was.

Luna heeft vanaf begin 2022 de leidende rol gekregen in het restaurant waar zij werkt in de bediening. Luna heeft vaak veel verantwoordelijkheid gehad als het gaat om leidinggeven, openen, sluiten, werkroosters maken en fooi tellen. Qua leidinggeven heeft Luna de taak gehad om een taakverdeling te maken voor de dag, om overzicht te houden en iedereen in het bedrijf aan te sturen in de bediening. In dit restaurant werkt Luna nog steeds met veel plezier en zij wordt steeds meer gewaardeerd vanwege het volwassen verantwoordelijkheidsgevoel dat zij met zich mee draagt

Luna heeft in het tweede jaar van haar communicatie opleiding verschillende projecten mogen maken. de eerste heette: online merkenbouwen. Hierin heeft Luna een campagne opgezet voor Action met verschillende communicatiemiddelen die aansluiten bij de doelgroep. Hiervoor heeft zij onderzoek gedaan en interviews afgenomen. Voor dit project heeft Luna een 7,4 gekregen. Dit cijfer bestaat uit 40% groepswerk en 60% individueel werk.

Luna heeft in het tweede jaar van haar communicatie opleiding verschillende projecten mogen maken. de tweede heette: bouwen aan community 's. Hierin heeft Luna een plan gemaakt voor een vrijwilligersbedrijf om meer vrijwilligers en bezoekers te werven voor het bedrijf in Haarlem. Zij heeft hiervoor veel interviews afgenomen en verschillende creatieve ideeën voorgelegd aan de geïnterviewde personen. Dit kwam uiteindelijk uit op co-creatie wat erg goed werkt, want op deze manier krijgt Luna enorm veel input van de doelgroep en komt zij tot een resultaat dat de doelgroep erg aanspreekt. Voor dit project heeft Luna een resultaat behaald van een 6 wat bestaat uit 20% groepswerk en 80% individueel werk.

Luna heeft in het tweede jaar van haar communicatie opleiding verschillende projecten mogen maken. de derde heette: mediamakers in de platformsamenleving. Hierin heeft Luna veel data verzameld en aan de hand daarvan onderzocht wat data doet met jou en hoe jij je naar de buitenwereld wil laten zien. Daarnaast heeft Luna gekeken naar wat persoonlijke advertenties met je doen. Koop jij producten sneller wanneer je er enorm veel advertenties van ziet of vind je het juist heel vervelend en ben je daar niet gevoelig voor? Voor dit project kreeg Luna een 5,8. Dit project vond Luna ook niet enorm leuk om te doen. Luna vond het wel interessant, maar teveel van het goede.