Commerciele economie student per april op zoek naar een meewerkstage richting Sales. marketing en communicatie! (regio Den Bosch)

Lily

Lily gaat graag aan de slag met werkzaamheden richting sales, marketing en communicatie!

Dit is Lily

Mag ik je voorstellen aan Lily (18 jaar)! Een student commerciële economie die op zoek is naar een meewerkstage vanaf 15 april voor een periode van 10 weken, 4 dagen per week. Lily heeft, voordat ze aan het HBO begon, eerst de havo succesvol afgerond. Daarna is Lily voor een jaar naar Amerika geweest om daar school te volgen. Op haar huidige studie zit Lily goed op haar plek.

Momenteel is Lily op zoek naar een meewerkstage. Naast de 4 dagen stage lopen moet Lily 1 dag in de week naar school. Tijdens haar stage vindt Lily het interessant om bezig te zijn met sales, marketing of communicatie.

Woorden die Lily omschrijven:
- Spontaan
- Energiek
- Doorzetter
- Creatief

Lily is een spontane student die erg makkelijk vrienden maakt waar dan ook. Ze komt erg enthousiast over en is heel erg energiek. Lily vindt het belangrijk om genoeg uitdagingen te hebben zodat ze zich kan ontwikkelingen en stappen kan maken. In haar vrije tijd danst Lily graag en doet ze graag leuke dingen met haar vriendinnen.

Lily zoek een meewerkstage in de regio Den Bosch. Kan Lily binnen jouw organisatie aan de slag? Dan stel ik haar graag voor!

Dit kan Lily voor je doen

;

Waarom je deze kandidaat in je team wil hebben

Lily Nguyen heeft in haar eerste jaar van het Commerciële Economie aan het Avans in Breda een lean onderzoek uitgevoerd voor het bedrijf A Taste of Holland. Dit project vond plaats in het tweede kwartaal. In dit onderzoek heeft ze met haar projectgroep gekeken naar de productpages van A Taste of Holland. Zij hebben deze beoordeeld en naar mogelijkheden gekeken om de traffic naar deze pagina's te verhogen. Hiervoor hebben ze deskresearch en fieldresearch uitgevoerd. De deskresearch die is uitgevoerd bestond onder anderen uit storytelling voor de productpages om de producten hierop aantrekkelijker te maken voor het oog van de consument. Met de uitgevoerde fieldresearch was er gebruik gemaakt van een eyetracker waar zij bedrijven hebben benaderd om te kijken wat het oog van een consument onbewust het belangrijkst vindt. Met de resultaten van de onderzoeken hebben zij een advies opgesteld en een verbeterde productpage voor A Taste of Holland dat het de traffic naar hun site mogelijk zou optimaliseren.

Voor het vak Marketing heeft Lily Nguyen aan een project gewerkt genaamd 'Fundamentals & Infographics'. Dit project vond plaats in kwartaal 1 van het propedeuse jaar van het Commerciële Economie. Tijdens dit project heeft Lily de markt van de reisbranches onderzocht. Uit dit onderzoek heeft Lily een infographic samen kunnen stellen voor het reisbureau Djoser. Hier kwamen de velen marketing begrippen in voor zoals de marketingmodellen van Abel en Hammond, de marketingmix inclusief de 7 P's, het onderzoeken van trends, concurrentieanalyses en het vijfkrachtenmodel van Porter. Met gebruik van deze hulpmiddelen heeft Lily samen met haar projectgroep een infographic samengesteld voor het bedrijf 'Djoser'.