Anthony student Commerciële Economie op zoek naar een studie gerelateerde bijbaan

Anthony

Anthony kan ondersteuning bieden aan de marketingafdeling

Dit is Anthony

Mag ik je voorstellen aan Anthony? Een student Commerciële Economie die op zoek is naar een bijbaan voor 12 tot 16 uur per week. Anthony is naast zijn opleiding op zoek naar een bijbaan, waarbij hij zichzelf bezig kan houden met marketing. Naast marketing kan Anthony zich bezig houden met administratie en zou hij zich ook nog met klantenservice bezig kunnen houden.

Na het behalen van zijn havo diploma is Anthony direct doorgegaan met de opleiding Commerciële Economie. Een van de redenen dat hij voor deze opleiding heeft gekozen, heeft te maken met zijn afstudeerrichting sportmarketing. Anthony is zelf namelijk een groot sportfanaat, die zelfs in de top 100 squasht in Nederland. Daarnaast vindt Anthony dat de HvA het meest interessante programma heeft en met name marketing gerelateerd.

Tijdens zijn opleiding heeft Anthony al verschillende onderzoeken uitgevoerd, waaronder projecten voor Ajax en Nike. Daarnaast heeft hij een eigen sportmarketingbureau opgezet, die gericht is op paralympische atleten. Met zijn eigen bedrijf wilde hij een vijver creëren voor paralympische sporters, zodat zij makkelijk in contact kunnen komen met bedrijven die de atleten vervolgens weer kunnen sponsoren. Over zijn projecten is onderaan de pagina meer te vinden.

Anthony staat zelf bekend als een bescheiden en rustige jongen die weet wat hij wil. Wel wil hij proberen vaker uit zijn comfortzone te treden en meer initiatief tonen. Hieraan werkt hij momenteel, door vaker het voortouw te nemen en daarnaast meer verantwoordelijkheid te nemen. Woorden die Anthony beschrijven:

- Bedachtzaam
- Sportief
- Bescheiden
- Zelfbewust
- Betrouwbaar

Dit kan Anthony voor je doen

;

Waarom je deze kandidaat in je team wil hebben

Anthony heeft als tweedejaars HvA-student van de opleiding Sportmarketing in groepsverband marktverkenning mogen doen voor ZELUS, de licentiehouder van Nike teamsport. Voor Anthony was het de bedoeling om het marktaandeel van Nike ZELUS in de Franse handbalsport te vergroten door te kijken welke drie heren- en vrouwenclubs interessant zijn om een samenwerking mee aan te gaan. Anthony heeft vervolgens de volgende onderdelen opgepakt: probleemanalyse, advies- en deelvragen formuleren, onderzoek naar de Franse sportcultuur inclusief toepassing van Hofstede-model, benchmarkanalyse, macro-economische ontwikkelingen opgezocht, aanbevelingen geschreven, schatting gemaakt van de omzetgroei en deskresearch via social media. Uiteindelijk zijn er drie Franse handbal heren- en vrouwenteams aanbevolen voor Nike ZELUS. Dit project heeft Anthony en zijn groep een 6,9 opgeleverd.

Anthony heeft als tweedejaars HvA-student van de opleiding Sportmarketing in groepsverband een digitale marketing campagne mogen bedenken voor Shimano. Voor Anthony was het de bedoeling om Shimano te helpen bij het invullen van hun digitale strategie om zo merkvoorkeur bij de consument te creëren voor hun fietsschoenen en ze daarnaast te activeren om online bij retailers te kopen. Anthony heeft vervolgens de volgende onderdelen opgepakt: probleemanalyse, externe analyse, advies- en deelvragen formuleren, SWOT maken, confrontatiematrix maken, segmenteren en buyer journey gemaakt. Uiteindelijk is er een leuke campagne bedacht voor Shimano, die Anthony en zijn team een 7,2 heeft opgeleverd.