Mats is een hbo-student richting bedrijfskunde en per februari zoekt hij een leerzame stage voor 20 weken, 3 dagen per week!

Mats

Mats wilt diverse marketing werkzaamheden oppakken binnen de organisatie.

Dit is Mats

Graag stel ik je voor aan Mats!

Na de havo koos hij voor de hbo-studie bedrijfskunde. Hij is op de middelbare school begonnen op mavo, maar merkte dat hij eigenlijk altijd onder niveau zat. Toen wist hij ook dat hij later graag naar het hbo wilde.

Mats koos bedrijfskunde wegens het economische aspect en de breedte van de opleiding. Uiteindelijk is hij erachter gekomen dat vooral de marketing hem erg interesseert. Contact leggen met je klanten of doelgroep, bedenken hoe je op juiste wijze kan inspelen, zijn voornamelijk dingen die hem aantrokken op marketing-gebied.

Tijdens zijn opleiding heeft hij de cursus marketing afgerond en een marketing gerelateerd project uitgevoerd. Verder heeft Mats nog geen bakken aan ervaring.

Wel staat hij te trappelen om marketing kennis op te doen tijdens zijn stage. Het is voor hem belangrijk om echt onderdeel te zijn van een team. Ook wilt hij tijdens zijn stage graag leren werken met de online marketing tools.

Tot slot heeft Mats later de ambitie om een eigen bedrijf op te richten. Ook met die gedachte, wilt hij meer leren over marketing.

Dit kan Mats voor je doen

- Diverse marketing werkzaamheden oppakken.

Waarom je deze kandidaat in je team wil hebben

Mats heeft een project georganiseerd bij het WKZ. Het doel van dit project was om een leuke dag te organiseren voor de zieke kinderen. De taak van Mats was om de voorbereiding van het project te maken en Hij was het contactpersoon. Mats heeft verschillende acties verricht. Voorbeelden zijn: de planning maken, contact houden met het WKZ, inkoop van materialen/eten en het vervoer regelen. Het resultaat van het project was positief, omdat de kinderen een leuke dag hebben gehad.

Mats heeft in zijn tweede leerjaar één marketingadvies geschreven voor het UMC Utrecht. Het UMC had het project geaccepteerd en hiervoor is een contactpersoon toegewezen. Taak was om marketing advies te geven op de uitvoering van het UMC. Mats heeft een stuk geschreven over digitalisering in het ziekenhuis en heeft de voordelen hiervan beschreven. Het resultaat was positief en het UMC neemt deze informatie serieus.