Enthousiaste bedrijfskundige studente die op zoek is naar een marketing gerelateerde afstudeerstage. Naast het afstuderen kan ze 2,5 dag in de week meewerken binnen de organisatie.

Mieneke

Tijdens het meewerken vindt Mieneke het interessant om online marketing campagnes uit te voeren. Daarnaast vindt Mieneke het ook leuk om een marketing plan te schrijven of een internationaal marktonderzoek uit te voeren. Ook staat Mieneke open voor andere

Dit is Mieneke

Mag ik je voorstellen aan Mieneke (21)? Een bedrijfskundige studente die op zoek is naar een afstudeerstage vanaf februari voor een periode van 20 weken. Mieneke is op de middelbare school begonnen op het vmbo en heeft daarna haar havo afgerond. Na de havo heeft ze gekozen voor de studie bedrijfskunde. Zij vindt de analytische kant van bedrijfskunde erg interessant.

Gedurende haar studie heeft ze ook steeds meer interesse gekregen in de online marketing. Als verdieping van de studie heeft Mieneke gekozen voor de minor digital marketing. Hier heeft ze leren werken met diverse online marketing tools, zowel theoretisch als praktisch. Denk hierbij aan SEO, SEA, Google Analytics etc.

Ook heeft zij een eerdere marketing stage afgerond.

Woorden die Mieneke omschrijven:
• Doelgericht
• Doorzettingsvermogen
• Gestructureerd
• Pro actief
• Betrouwbaar


Dit kan Mieneke voor je doen

- Online marketing campagnes uitvoeren
- SEO,SEA
- Google Analytics
- Ondersteunen bij werkzaamheden rondom social media content
- Marketing plan schrijven
- Internationaal marktonderzoek

Waarom je deze kandidaat in je team wil hebben

Mieneke heeft in het derde jaar van haar studie Bedrijfskunde gedurende een half jaar stage gelopen bij een bedrijf die totaalleverancier is van de kinderopvang en het basisonderwijs. De stage was op de marketingafdeling in de functie van “stagiaire online marketing”. Hier heeft ze meegewerkt aan de dagelijkse werkzaamheden van dit bedrijf. Hierbij kan gedacht worden aan campagnes uitwerken, een marketingfunnel uitwerken, SEA, SEO, e-mailmarketing en daarbij ook een onderzoek. Ze heeft onderzoek gedaan naar het verhogen van de customer lifetime value door middel van het optimaliseren van de klantenbinding in alle klantfases. De stage is vervolgens afgerond met een 8.

Mieneke heeft in haar vierdejaars van haar studie gedurende haar minor Digital Marketing, kennis opgedaan van het online marketing gebied en dit toegepast in de praktijk voor een bedrijf wat tweedehandse en nieuwe machines voor de bouw verkoopt. Het bedrijf opereert op de internationale markt. Tijdens de minor draaide het voornamelijk om conversieoptimalisatie. Onderwerpen zoals Google Analytics, webanalytics, Google Ads, usertesten en eyetracking, Customer journey en Affiliate marketing stonden centraal.