Parttime Carlos gaat graag met jullie design en marketing aan de slag

Carlos

Carlos gaat graag met webdevelopment, social media en online marketing aan de slag.

Dit is Carlos

Carlos is een creatieve student, per direct beschikbaar voor een bijbaan tussen de 8 en 32uur per week.
Hij gaat graag aan de slag met de volgende thema’s:
- De look and feel van de website
- Userexperience
- Hoe zorg je er voor dat de informatie op de website goed te vinden is?
- Social media
- SEO/SEA ( SEA is niet zijn sterkte kant)
- Het maken van grafische uitingen
Op dit moment werkt hij op freelance basis op het gebied van grafisch vormgever, maar hij zoekt wat meer vastigheid en heeft nog wat uren beschikbaar.

Na de HAVO is Carlos met de kunstopleiding begonnen, vervolgens is hij geswitched naar Commerciele Economnie maar dat was het al helemaal niet. Hij heeft toen besloten om te gaan werken en meer tijd te nemen voor een studiekeuze.
Hij heeft er voor gekozen om geen fulltime HBO opleiding te doen, maar specifieke cursussen in zijn interesse gebied.
Hij is gestart met een webdevelopment cursus, vervolgens een online marketing cursus en nu een UX cursus. Qua webdevolopment heeft hij te maken gehad met: HTML, CSS, Javascript en Webvormgeving.
Tijdens de tweede cursus heeft hij meteen een jaar 32uur per week gewerkt. Hij heeft daar de volgende werkzaamheden opgepakt:
SEA- Campagnes opgezet voor Google Adwors en social (Linkedin, facebook, etc)
SEO = zoekwoorden onderzoek, content aangepast, rapportages gemaakt, advies gegeven, et cetera.
We bdevelopment & design= website opnieuw ontwikkeld ( converteren van de landingspagina en look and feel) en sociale media uitingen ontworpen.
Hij is nu bezig met de opleiding UX Design. Hier is hij ongeveer 2 a 3 dagen mee in de week bezig.
Vakken die hij krijgt: UX research (testen) en wireframes van websites maken.

Carlos is een sociale jongen, vriendelijk en bereid hard te werken. Hij heeft een ander pad gekozen dan gebruikelijk en weet dat hij zich echt nog moet bewijzen zonder diploma. Hij is hier heel realistisch in en ook bereid om in te investeren.

Waarom je deze kandidaat in je team wil hebben

Carlos heeft op freelance-basis een website ontworpen, en een logo her-ontworpen voor Folium Wine Advisory. Carlos heeft zonder veel af te wijken van het oude logo, een nieuw ontwerp gemaakt, met een modern kleurenschema en typografische verbeteringen. Ook heeft Carlos pagina's voor de website vormgegeven, rekening gehouden met de gebruiksvriendelijkheid, huisstijl en informatie-hiërarchie (nvulling van het menu, zodat het een prettige user experience heeft).

Voor een evenement dat werkgevers en werknemers met een arbeidsuitdaging bij elkaar brengt (Inclusief Exclusief) heeft Carlos een logo en merkidentiteit ontworpen. Carlos heeft nagedacht over uitstraling, kleurenschema, typografie en concept. Het logo straalt inclusiviteit uit, zonder een concrete associatie met huidskleur, geaardheid of handicap.

Op dit moment is Carlos bezig voor een caramelverkoper. Hij is nu bezig met nieuwe designs en het herontwerpen. Hij werkt daar 8-16uur per week aan.

Daarnaast heeft hij nog een aantal projecten lopen, maar nog genoeg tijd om jullie te komen ondersteunen!