Ervaren Daphne zoekt uitdagende HR afstudeerstage!

Daphne

Daphne kan aan de slag met allerhande HR vraagstukken!

Dit is Daphne

Graag stel ik Daphne aan je voor! Deze HR-topper maakt deel uit van de eerste lichting met een ander curriculum binnen haar opleiding HRM. Na het eerste halfjaar kregen zij geen lessen en docenten meer, maar praktijkopdrachten en coaches. Het was voor Daphne even wennen, maar het heeft wel geresulteerd in een enorme persoonlijke groei. Er werd een hoge mate van zelfstandigheid gevraagd en dit pakte ze erg goed op. De praktijkopdrachten zorgden ervoor dat Daphne veel meer ervaring heeft dan anderen reguliere HRM-studenten.

Deze ervaring liet ze ook zien tijdens groepsopdrachten. Waar Daphne zichzelf een soort mediator-rol toe-eigende. Zij zorgde er eigenhandig voor dat binnen een groep van tien studenten iedereen op een fijne manier met elkaar kon samenwerken.

Op persoonlijk vlak wordt Daphne echt omschreven als een winnaar, doorzetter en iemand met een hoge mate van verantwoordelijkheidsgevoel. Ze zal altijd vragen naar het 'waarom' en neemt feedback mee naar volgende opdrachten om zo nog meer uit haarzelf te halen.

Daphne is per februari beschikbaar voor een uitdagende HRM afstudeeropdracht. Ze kan hierbij aan de slag met strategische personeelsplanningen, talentmanagement, verandermanagement of zelfs het opzetten van een hele HR-afdeling. Gedurende 20 weken zal Daphne aan haar vraagstuk werken. Ze zal zich het best kunnen uiten in een informele organisatie met een open sfeer, het liefst in regio Breda/Rotterdam.

Ben jij net zo enthousiast over Daphne? Reageer dan snel!

Dit kan Daphne voor je doen

- Implementatie van veranderingen
- Arbeidsvoorwaarden voor de nieuwe generatie
- Opzetten van een HR-afdeling
- Strategische personeelsplanning
- Verandermanagement

Waarom je deze kandidaat in je team wil hebben

Daphne heeft in haar derde studiejaar een project uitgevoerd in opdracht van ROC West-Brabant en Stichting Vakopleiding Metaal (SVM). De opdrachtgevers zijn van plan om een (nieuwe) opleiding te starten in de komende jaren, maar moeten eerst weten of er wel vraag naar is vanuit het werkveld en of er potentieel aanbod is vanuit studenten. Daphne heeft in groepsverband aan dit project gewerkt en heeft zo in circa 18 weken door middel van een arbeidsmarktanalyse onderzocht of er een match is tussen vraag (het werkveld) en het aanbod (potentiële studenten). Op basis van dit onderzoek kunnen de opdrachtgevers besluiten of het reëel is om de opleiding te starten.

Daphne heeft tijdens haar meest recente stage bij Helloprint de verantwoordelijkheid gekregen over 20+ stagevacatures. Dit houdt in dat zij deze vacatures moest opstellen, uitzetten en uiteindelijk vervullen. Daphne heeft uiteindelijk circa 25 stagiaires aangenomen voor verschillende stages. Zij heeft met elk van hen in samenwerking met een medewerker van het desbetreffende team sollicitatiegesprekken gevoerd (ook in het Engels) en in samenspraak besloten of de kandidaat wel of niet werd aangenomen.
Daphne was tevens verantwoordelijk voor de verdere onboarding van de aangenomen kandidaat. Voor buitenlandse stagiaires heeft Daphne dan ook deels een handboek samengesteld waarin zij informatie kunnen vinden over wat er moet gebeuren als je naar Nederland verhuist (BSN, zorgverzekering, rekening afsluiten, etc.).