Universitaire of HBO marketingstage bij FMCG

Je gaat aan de slag met toffe marketingcampagnes

Dit ga je leren

Je bent onderdeel van het marketingteam. Je ondersteunt de brand manager bij grote projecten op het gebied van innovatie en communicatie maar krijgt ook projecten waar je zelf verantwoordelijk voor bent. Je zult onder andere werken aan verpakkingswijzigingen, product lanceringen en de creatie van materialen voor op de winkelvloer.

Daarnaast denk je mee over productlanceringen, ga je social media inzetten et cetera.

Zo ziet jouw dag eruit

Je begint om 9uur, waarbij je samen met de manager afstemt waarmee je aan de slag gaat.
Dit kan bijvoorbeeld zijn dat je een contentkalender gaat vullen, of mee gaat brainstormen over productlanceringen.
Daarnaast zal je veel contact hebben met andere afdelingen in de organisatie waaronder Sales, Category Management, Supply Chain en Customer Service. Ook zal je direct schakelen met externe partijen zoals design- en activatiebureaus.
Kortom: je krijgt bij hun de kans om brede en relevante marketing ervaring op te doen binnen een toonaangevend FMCG bedrijf. En jou werk terug te zien in de markt!

Dit ben jij

- Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels.
- Je bent nieuwsgierig, enthousiast en ondernemend
- Een echte ‘hands-on’ mentaliteit.
- Je bent flexibel en je houd van uitdagingen
- Sterke communicatieve vaardigheden
- Een zelfstandige werker
- Affiniteit met marketing
- Je doet WO of een HBO studie met veel nevenactiviteiten

Over dit bedrijf

Dit bedrijf is één van de sterkst groeiende FMCG-producenten ter wereld met nummer 1 en 2 posities in meer dan 100 landen. Ze hebben op dit moment wereldwijd ruim 100.000 medewerkers, die werkzaam zijn in 150 landen. De organisatie is gevestigd in Utrecht. Het betreft een jong en dynamisch team.
Je krijgt vanaf de eerste dag eigen verantwoordelijkheid om daarmee jouw bijdrage te leveren aan de doelstellingen van de onderneming.
group
250+ medewerkers
mood
Informeel, jong, dynamisch
local_bar
Altijd lekkere toetjes