Bijbaan klantenservice

Je gaat aan de slag met de klantenservice voor taalcursussen

Dit ga je leren

Deze organisatie is op zoek naar een werknemer voor de klantenservice. De organisatie is gespecialiseerd in taalcursussen en trainingen voor de Nederlandse taal. Voor de klantenservice zijn ze op zoek naar een medewerker die de cursisten telefonisch gaat uitnodigen voor de start van het traject, daarbij zal je ook de procedure bespreken. Daarnaast zal je ook aan de slag gaan met het na bellen van verzuim. Het gaat dus om specifieke klantcontacten per telefoon op basis van aangeleverde gegevens en op de lijsten wordt een terugkoppeling gegeven van bijzonderheden. De cursisten zijn het verdienmodel van de organisatie, daarom is deze functie erg belangrijk voor de organisatie!

Je komt met diverse doelgroepen in contact, het is dan ook van belang om communicatief vaardig te zijn en de beschikking te hebben over empathisch vermogen. Binnen deze functie zijn ook je administratieve skills van belang om de organisatie (per situatie) zo genuanceerd mogelijk een terugkoppeling te kunnen geven.

De bijbaan is voor minimaal 16 uur per week en je krijgt een mooi inwerktraject aangeboden

Ben jij een top regelaar die goed kan communiceren met een diverse doelgroep en een echte hands-on mentaliteit heeft? Dan is deze bijbaan iets voor jou! Met jouw enthousiasme en organisatorisch talent maak jij je onmisbaar voor alle klanten, relaties en medewerkers van de organisatie.

Zo ziet jouw dag eruit

Je begint jouw dag natuurlijk met een kopje koffie zodat je jouw dag met een frisse en energieke blik kan beginnen. Als onderdeel van het klantenservice team ben jij er verantwoordelijk voor om te zorgen dat iedereen binnen de organisatie fijn kan werken.


Dit ben jij

- Je volgt een hbo/wo opleiding
- Je vindt het leuk om anderen te helpen/ te ondersteunen
- Goede communicatieve vaardigheden
- Zelfstandig
- Gestructureerd
- Je bent 16 uur per week beschikbaar

Over dit bedrijf

Jouw toekomstige stagebedrijf is actief in de educatie en er werken 20 vaste medewerkers en 80 parttimers binnen het bedrijf. De sfeer binnen de organisatie is te omschrijven als informeel.

Het bedrijf is goed te bereiken met het openbaar vervoer, dus een eigen auto is niet nodig.
group
50+ medewerkers
mood
Open en informeel
local_bar
Maatschappelijk verantwoord ondernemen