Bijbaan helpdeskmedewerker en meer dan dat

Het ondersteunen van een grootbedrijf.

Dit ga je leren

Bij deze organisatie kunnen ze jouw hulp goed gebruiken. Je gaat aan de slag als helpdeskmedewerker, maar het blijft daar niet bij.

Deze taken zijn onder andere jouw verantwoordelijkheid tijdens jouw bijbaan:
- Je krijgt inkomende telefoontjes en gaat de klanten verder helpen met de vragen die ze stellen.
- Je zal inkopen doen voor klanten (denk hierbij aan telefoons en toebehoren)
- Je gaat de account en cotractgegevens onderhouden
- Je onderhoudt de externe contacten met de leveranciers

Als je zelf dingen ziet in processen die beter kunnen, dan word je uiteraard gehoord en als het past, dan mag je die veranderingen doorvoeren.

Wellicht belangrijk om te weten: Er komt geen koude acquisitie voor in deze bijbaan.


Zo ziet jouw dag eruit

Je komt te werken met leuke mensen binnen de club die jou van alles kunnen vertellen over de organisatie. Je zal in een team van ongeveer 5 mensen komen te werken die hetzelfde werk doen als dat jij doet.

Je begint de dag met een praatje en een kop koffie waarna je daarna naar je lekker aan de slag gaat!

Dit ben jij

Herken jij jezelf in de onderstaande punten?
- Je bent communicatief sterk
- Je vindt het leuk om anderen te helpen
- Je bent flexibel inzetbaar
- Je bent voor 1 jaar (minimaal) beschikbaar
- Minimaal aantal uren: 8 uur in de week

Over dit bedrijf

Jouw toekomstige stagebedrijf helpt andere organisaties verder in de telecom. Ze kopen goedkoop de telefonie in van de grote providers. Aan de hand daarvan kunnen ze de diensten die ze leveren tegen een lager tarief aanbieden dan normaal.

Je komt te werken op een afdeling met gezellige collega’s. Je krijgt bij dit bedrijf goede begeleiding op HBO niveau en je ontvangt een prima uurloon

Het bedrijf is goed te bereiken met het openbaar vervoer, dus een eigen auto is niet nodig.
group
20+ medewerkers
mood
Informeel
local_bar
Gezellig