Bijbaan Financiële administratie

Je gaat aan de slag met financiële administratie

Dit ga je leren

Jouw toekomstige werkgever is een particuliere verhuurder op de Utrechtse woningmarkt. In haar portefeuille zitten momenteel onder andere kantoorruimtes, appartementen, studentenwoningen en parkeerplaatsen. Zoals je weet is er momenteel heel erg veel vraag naar woon-of werkruimte in Utrecht dus het loopt storm.

In totaal gaat het hierbij om een kleine 100 huurders. Zoals je wellicht kunt voorstellen komen er redelijk wat werkzaamheden kijken bij het beheren van al deze woningen. Momenteel heeft jouw toekomstige werkgever hierbij al wel wat ondersteuning maar ze kan de hulp van een student goed gebruiken met een aantal werkzaamheden. Hierbij kan je denken aan de volgende zaken:
- Het bijhouden van de administratie
- Digitaliseren van dossiers
- Beantwoorden van vragen van huurders
- Het oplossen van problemen
- Aanvragen offertes
- Advertenties plaatsen
- Huurovereenkomsten opstellen
etc.


Zo ziet jouw dag eruit

Je komt te werken op een kleine kantoorlocatie in het midden van Utrecht. Je maakt jouw werkplanning aan de hand van jouw schoolrooster en bekijkt op de dagen dat je werkt in jouw agenda wat er vandaag op de planning staat. Je werktijden zijn in principe voor ongeveer 8 tot 16 uur per week maar je kan hierbij zelf afstemmen met je werkgever wat voor jullie het beste past.


Dit ben jij

- Gestructureerd
- Betrouwbaar
- Zelfstandig
- Kennis van Excel/Word

Over dit bedrijf

Jouw toekomstige werkgever is een particuliere verhuurder van woningen en kantoorlocaties in Utrecht en omgeving.

Je krijgt goede begeleiding met je werkzaamheden en je kan in overleg met je werkgever bepalen welke uren in de week jou goed uitkomen. Verder zit het kantoortje midden in Utrecht en is het dus gemakkelijk met de fiets te bereiken.
group
1+ medewerkers
mood
Klein en gezellig
local_bar
Werken in hartje Utrecht!