Flexibele commerciële bijbaan in een jong en leuk team

Relevante werkervaring op doen naast je studie!

Dit ga je leren

Ben je op zoek naar een bijbaan die goed te combineren is met je studie? Ben je commercieel ingesteld, heb je een vlotte babbel en ga je graag een uitdaging aan? Zoek dan niet verder, maar kom bij ons werken!

Op ons toffe kantoor in Den Bosch ben jij het eerste contactpunt voor potentiële klanten. Bedrijven nemen telefonisch contact op met jou, of jij met hen, om te informeren over de mogelijkheden die we bieden op het gebied van jong talent. Jouw talent om de behoefte van een potentiële klant telefonisch te achterhalen en duidelijke afspraken te maken is van super belang voor het succes van StudentenBureau.

Waarom is dit nou zo'n leuke bijbaan?
• Het is super flexibel. Ben je op maandag om 13uur klaar met je vakken? Dan kun je bij ons van 14 tot 17uur nog wat uurtjes werken.
• Een baan bij de marktleider op het gebied van de ontwikkeling van jong talent naar stages en afstudeeropdrachten
• Leuke collega's waar je veel van kunt leren
• Uitdagend werk om helemaal in op te gaan, zodat je af en toe vergeet dat je aan het werk bent
• Goede trainingen om je kennis op peil te houden
• Alle ruimte voor eigen initiatief
• Smakelijke gezamenlijke lunch
• Vrijdagmiddagborrels en legendarische feesten en kwartaalafsluitingen (in coronatijd doen we het uiteraard wat rustiger aan ;-))
• En natuurlijk ook een marktconform salaris met een bonusstructuur

Je werkt samen met accountmanagers die jou stimuleren het beste uit elk gesprek te halen. Alles is er binnen StudentenBureau op ingericht om jou zo succesvol mogelijk te laten zijn in je gesprekken. Alle kennis die je opdoet, is later in een commerciële of adviserende functie goed te gebruiken.

Zo ziet jouw dag eruit

Je werkt in een team met allemaal HBO en WO studenten. Iedere dag is er een captain die het team motiveert (lees: doelen stellen, eten & drinken halen en wat nog meer) om zoveel mogelijk (goede) afspraken te maken. Maakt iemand een afspraak? Dan hoort het hele bedrijf dit want daar is de bel voor!

• Je luistert naar aanvragen van een bedrijf en stelt goede vragen om de precieze behoefte in kaart te brengen en maakt een afspraak met één van onze accountmanagers
• Je informeert je collega’s van de buitendienst over een gemaakte afspraak met een organisatie en de te nemen stappen om van dit bedrijf een tevreden klant te maken
• Je signaleert ontwikkelingen op de markt zodat de marketingafdeling van StudentenBureau hier op in kan spelen
• Je dompelt je onder in kennis over de diensten van StudentenBureau, de actualiteiten in de arbeidsmarkt en de doelgroep: jong, hoogopgeleid van de Generatie Y.

Dit ben jij

• Je barst van het enthousiasme en woont in de buurt van Den Bosch (en/of hebt een OV-kaart)
• Je bent minimaal een half jaar beschikbaar
• Je bent een echte winnaar en niet vies om daar hard voor te werken
• Je hebt minimaal HBO werk- en denkniveau
• Je bent minimaal 8 uur per week beschikbaar, meer mag uiteraard altijd

Wat je van ons terug krijgt:
• 12 euro bruto uurloon (met elk half jaar ervaring komt daar een euro boven op)
• Dagtarget behaald= Bol.com bonnen sparen
• Daarboven op heb je nog maand én kwartaalbonussen en elk half jaar een beoordelingsgesprek waar een salarisverhoging aan vast zit.
• Vrijmibo's en leuke feestjes!
• Elke dag een verzorgde lunch

Over dit bedrijf

Wij zijn 50 enthousiaste medewerkers met een gemiddelde leeftijd van 26 jaar. Bekijk het kopje 'team' onder 'over ons' voor een goed beeld.

Vanuit 3 kantoren, 1 in Amsterdam, 1 in Rotterdam en 1 in Den Bosch, crossen wij het hele land door met als doel zoveel mogelijk leuke stages, afstudeeropdrachten en bijbanen terug te halen.

We vinden persoonlijke ontwikkeling en groei zeer belangrijk en we bieden dan ook alle mogelijkheid om hier mee aan de slag te gaan; denk aan coaches, mentoring, trainingen et cetera.
group
50+ medewerkers
mood
Hartelijke avonturiers! We werken hard en maken lol.
local_bar
Goed jaar gehad? Afgelopen jaar zijn we met zijn allen naar Gent geweest!