Baan of bijbaan Helpdesk/UX Design

Je bent de schakel tussen klant en intern

Dit ga je leren

Jouw toekomstige werkgever is een organisatie die zich richt op de ontwikkeling en verkoop van online applicaties. Ze zijn nu bezig met de opstart van een nieuwe business unit, hiermee zijn ze een software programma aan het verkopen aan veel verschillende bedrijven.

Voor deze organisatie zoeken ze iemand die kan fungeren als schakel tussen de vragen van de klant en de mensen intern. Aangezien het met name om ontwikkelvraagstukken gaat is het prettig als je affiniteit met IT/UX Design hebt.

Aangezien het om een project van Baan of bijbaan Helpdesk/UX Design

Zo ziet jouw dag eruit

In jouw functie zullen je werkzaamheden erg afwisselend zijn. Belangrijk is met name dat je veel in contact zal zijn met leveranciers, klanten en ontwikkelaars.

Dit ben jij

- Communicatief sterk
- Affiniteit met IT
- Representatief

Over dit bedrijf

Jouw toekomstige werkgever is een organisatie die zich richt op de ontwikkeling en verkoop van (mobiele) applicaties. Er werken ongeveer 15 medewerkers bij de organisatie, maar daarnaast is er nog een schil van externe krachten die regelmatig worden ingeroepen.
group
20+ medewerkers
mood
Open en informeel
local_bar
Jonge organisatie!