Bijbaan op gebied van Facility voor 3 dagen in de week bij grote retailorganisatie

Jij gaat ervoor zorgen dat onderhoudswerkzaamheden en storingen worden opgelost!

Dit ga je leren

Je begeleidt 3 medewerkers die ervoor zorgen dat de onderhoudswerkzaamheden en storingen adequaat worden opgelost. Jullie gaan kritisch om met de meldingen evenals met de offertes en facturen.
Verder bewaak je de voortgang van voorkomende bouw- en/of verbouwprojecten, relocaties en renovaties. Je plant deze, besteedt de werkzaamheden uit aan externe partners en volgt dit administratief en financieel nauwgezet op. Je bepaalt en bewaakt het budget van deze projecten.
Je stemt de planning van de werkzaamheden af met de betrokken afdelingen en personen, waakt erover dat ze steeds mee op de hoogte zijn en dat je alle informatie ontvangt die nodig is om het werk efficiënt en effectief uit te voeren.

Zo ziet jouw dag eruit

Jouw bijbaan resulteert in een significante bijdrage in de dagelijkse werkzaamheden op retailgebied. Jij gaat een frisse blik in dit bedrijf geven. Jij bent sterk in organiseren, coördineren, plannen en opvolgen zodat alle belanghebbenden tijdig over de nodige informatie beschikken.

Dit ben jij

- Proactief
- Communicatief sterk
- Grote verantwoordelijkheidsgevoel
- Bouwkundige studie
- Sterk in organiseren
- Besluitvaardig

Over dit bedrijf

Het bedrijf is actief in schoenen, vrijetijdskleding en sportartikelen en er werken honderden medewerkers binnen de organisatie. Daarnaast is het een organisatie met tientallen vestigingen in Nederland, België en zelfs 1 in Luxemburg. Op het kantoor waar jij komt te werken, werken ongeveer 30 andere medewerker. De sfeer binnen de organisatie is te omschrijven als dynamisch, informeel en gezellig.

Het bedrijf is goed te bereiken met het openbaar vervoer, dus een eigen auto is niet nodig.
group
20+ medewerkers
mood
Informeel en gezellig
local_bar
Dynamische omgeving