Dit ga je leren
Jouw toekomstige bijbaan biedt jou de mogelijkheden om het HR vak te leren bij een dynamische organisatie! Je zal als klantcontactmedewerker aan de slag gaan bij een ondernemersvereniging voor een specifieke branche en daarvoor klantvragen beantwoorden en oplossen. Omdat de organisatie advies geeft op het gebied van personeel, CAO, etc, is het belangrijk dat jij hier interesse in hebt!De organisatie is goed te bereiken omdat het ongeveer op 10 minuten lopen zit van Gouda station. Daarnaast ontvang jij ook nog eens een uitstekend salaris, maar liefst €15,- per uur (bij 21 jaar of ouder)!
Taken en werkzaamheden die bij jouw functie horen gedurende je HRM bijbaan:
- Voortgangsgesprekken
- Regelen van verlof en verzuim
- Administratieve werkzaamheden (zoals contracten)
- Wet en regelgeving
- Medewerkerstevredenheidsonderzoek
- Werving & selectie
- Meehelpen met het opzetten van workshops en events
Zo ziet jouw dag eruit
Je komt aan op kantoor, begroet je collega's, pakt een kop koffie en gaat lekker aan de slag. Naast dat je natuurlijk waardevol bent voor het bedrijf is het bedrijf ook erg waardevol voor jou. Jij krijgt de kans om je kennis en vaardigheden op de verschillende gebieden te vergroten om wat meer ervaring te hebben na je studie.Dit ben jij
- Menselijk inzicht- Communicatief vaardig
- Zelfstandig
- Minimaal 12 uur in de week beschikbaar (alleen doordeweeks)
Over dit bedrijf
Jouw toekomstige stagebedrijf is actief als ondernemers vereniging en er werken ruim 20 medewerkers binnen het bedrijf. De sfeer binnen de organisatie is te omschrijven als informeel.Je komt te werken op de klantcontact afdeling met gezellige collega’s. Zij houden zich bezig met advies en beantwoorden van vragen.
Je krijgt bij dit bedrijf goede begeleiding van je collega´s en je ontvangt een prima uurloon.
Het bedrijf is goed te bereiken met het openbaar vervoer, dus een eigen auto is niet nodig.
group
20+ medewerkers
mood
Informeel
local_bar
Gezellige collega's